Geplaatst op: 30-01-2024
Auteur: Marc Gerlings

Bijna 1.000 bezoekers voor eerste Recreatie Next Level

Bijna 1.000 bezoekers voor eerste Recreatie Next Level
Eerste editie Recreatie Next Level. Foto: EasyFairs - fotograaf Joni Israeli.

De eerste editie van Recreatie Next Level in Evenementenhal Gorinchem is op 24 en 25 januari 2024 erg positief verlopen, zo meldt beursorganisator Easyfairs. Dit tweedaagse kennis- en netwerkevent voor recreatieondernemers met ambitie trok bijna 1.000 bezoekers die gedurende de twee dagen Evenementenhal Gorinchem vulden.

 

NRIT trakteerde de bezoekers met een eerste presentatie van het Trendrapport dat komende week van de drukpers rolt. Van campingeigenaar tot bankmedewerkers keken naar de veranderende cijfers en trends in onze sector.

 

De keynotes van Goof Lukken en Esther Vergeer, als ook de ronde tafel sessies over digitalisering en duurzaamheid waren een waardevolle toevoeging aan het dagprogramma.


Exposanten werden aangenaam verrast door de interesse en betrokkenheid van de bezoekers. De beursvloer bood een platform voor exposanten om hun producten en diensten te presenteren, terwijl bezoekers de kans kregen om direct in contact te treden met relevante leveranciers en partners.


Commercieel manager Jeffry Plaggenmarsch kijkt met trots terug op deze geslaagde eerste editie van Recreatie Next Level. "We zijn verheugd over de positieve reacties en de opkomst. Het bevestigt de behoefte aan een dergelijk event in de recreatiesector. We willen alle bezoekers, sprekers, exposanten en partners bedanken die hebben bijgedragen aan het succes van Recreatie Next Level 2024. We kijken uit naar de volgende editie en hopen de recreatiesector nog verder te versterken met inspirerende kennisuitwisseling en waardevolle netwerkmogelijkheden."


Verbinding met Recreatie Vakbeurs

Recreatie Next Level wordt georganiseerd door het beursteam van Recreatie Vakbeurs, dat ieder jaar in november plaatsvindt in Evenementenhal Hardenberg. Met Recreatie Next Level beoogt de organisatie in een compacte setting met aandacht voor workshops, keynotes en kennissessies ook jaarlijks te variëren in de verschillende segmenten binnen de recreatiesector, om op die manier stap voor stap te bouwen aan een nieuw event in Zuid- en West-Nederland. Voor meer informatie en updates over Recreatie Next Level, bezoek de officiële website op recreatie-nextlevel.nl.

 

De Recreatie Vakbeurs vindt plaats op 12, 13 en 14 november in Hardenberg.


Trefwoorden: recreatie, vakbeurs, toerisme, EasyFairs, trends, digitalisering, marketing, beheer

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

20/12/24
Museum Arnhem sluit recordjaar af met meer dan 100.000 bezoekers
Museum Arnhem heeft een bijzonder succesvol jaar achter de rug. Met meer dan 100.000 bezoekers in 2024 heeft het museum een recordaantal bezoekers mogen verwelkomen.
11/12/24
Exclusief voor leden
RMO vaste zaal Oude Midden-Oosten vernieuwd
De permanente tentoonstelling ‘Het oude Midden-Oosten’ in het Rijksmuseum van Oudheden (Leiden) is vernieuwd en opent op 20 december de deuren voor publiek.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
06/12/24
Museum Prinsenhof Delft na 5 januari dicht
In de laatste maand vóórdat Museum Prinsenhof Delft op zondag 5 januari 2025 tijdelijk sluit voor een omvangrijke verbouwing en vernieuwing organiseert het museum een speciaal programma.
05/12/24
Relatief veel problematische schulden in vrijetijdssector
Zes procent van de Nederlandse bedrijven ervaart de schuldenlast als problematisch. Daarbij staat de horeca aan top en ook cultuur, sport en recreatie scoren hoog.
04/12/24
Nieuwe natuur bij Schokeiland
Er komt nieuwe natuur in Flevoland bij Schokeiland. Dat is relevant voor de toeristische sector. Schokeiland is één van de dertien Nederlandse Unesco Werelderfgoederen.
04/12/24
Exclusief voor leden
Toegankelijk maken collectie kost 5 jaar
De komende vijf jaar werkt attractie en mediamuseum Beeld & Geluid, in samenwerking met een aantal partijen, aan het toegankelijker maken van zijn collectie. Het zogeheten TACIT onderzoeksproject, gefinancierd door de NWO met 3,2 miljoen euro, ontwikkelt innovatieve technologieën die informatie toegankelijker maakt voor mensen met een auditieve, visuele en cognitieve beperking.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.