Geplaatst op: 01-02-2024
Auteur: Marc Gerlings

Apollo zet webportaal op voor reisagenten

Apollo zet webportaal op voor reisagenten
Apollo is onder meer bekend van sportieve reizen. Foto: Apollo reizen.
In januari 2024 verdrievoudigde de omzet van de in Nederland jonge touroperator Apollo Reizen ten opzichte van de maand ervoor. Nu gaat de touroperator ook live met Apollo Partner Web die het mogelijk maakt voor lokale reisbureaus en agenten om klanten direct in te boeken.

"Aangezien reisbureaus een belangrijke rol spelen op de Nederlandse markt, zijn we enorm blij dat we dit eindelijk hebben kunnen realiseren. Nu kunnen we hen een full-service oplossing bieden met een volledig ontwikkeld boekingssysteem, Apollo Partner Web, en niet in de laatste plaats persoonlijke ondersteuning vanuit ons Contact Center in Amsterdam", zegt Robbin de Waal, voorlichter bij Apollo.

Onder het merk Apollo Sports biedt de touroperator sportvakanties en sporthotels - voor zowel topsporters, soloreizigers als actieve gezinnen. Daarnaast heeft Apollo Reizen zes verschillende hotelconcepten aangepast aan diverse levensfasen en voorkeuren onder de paraplu "Apollo Mondo". Hier vind je alles van eersteklas familiehotels waar alles is aangepast voor vakanties met kinderen, tot designhotels, hotels voor volwassenen en hotels met een duidelijk lokaal tintje.

"De Mondo hotels zijn veruit onze populairste hotels; maar liefst 50% van onze gasten kiest voor een verblijf in een van deze hotels. Een van de leukste aspecten van Apollo Partner Web die nu live gaat, is dat al deze producten ook direct via de reisbureaus beschikbaar zullen zijn," zegt de Waal.
Trefwoorden: Touroperator, Apollo, reizen, web, reisagent

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

20/12/24
Museum Arnhem sluit recordjaar af met meer dan 100.000 bezoekers
Museum Arnhem heeft een bijzonder succesvol jaar achter de rug. Met meer dan 100.000 bezoekers in 2024 heeft het museum een recordaantal bezoekers mogen verwelkomen.
11/12/24
Exclusief voor leden
RMO vaste zaal Oude Midden-Oosten vernieuwd
De permanente tentoonstelling ‘Het oude Midden-Oosten’ in het Rijksmuseum van Oudheden (Leiden) is vernieuwd en opent op 20 december de deuren voor publiek.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
06/12/24
Museum Prinsenhof Delft na 5 januari dicht
In de laatste maand vóórdat Museum Prinsenhof Delft op zondag 5 januari 2025 tijdelijk sluit voor een omvangrijke verbouwing en vernieuwing organiseert het museum een speciaal programma.
05/12/24
Relatief veel problematische schulden in vrijetijdssector
Zes procent van de Nederlandse bedrijven ervaart de schuldenlast als problematisch. Daarbij staat de horeca aan top en ook cultuur, sport en recreatie scoren hoog.
04/12/24
Nieuwe natuur bij Schokeiland
Er komt nieuwe natuur in Flevoland bij Schokeiland. Dat is relevant voor de toeristische sector. Schokeiland is één van de dertien Nederlandse Unesco Werelderfgoederen.
04/12/24
Exclusief voor leden
Toegankelijk maken collectie kost 5 jaar
De komende vijf jaar werkt attractie en mediamuseum Beeld & Geluid, in samenwerking met een aantal partijen, aan het toegankelijker maken van zijn collectie. Het zogeheten TACIT onderzoeksproject, gefinancierd door de NWO met 3,2 miljoen euro, ontwikkelt innovatieve technologieën die informatie toegankelijker maakt voor mensen met een auditieve, visuele en cognitieve beperking.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.