Geplaatst op: 01-02-2024
Auteur: Marc Gerlings

Apollo zet webportaal op voor reisagenten

Apollo zet webportaal op voor reisagenten
Apollo is onder meer bekend van sportieve reizen. Foto: Apollo reizen.
In januari 2024 verdrievoudigde de omzet van de in Nederland jonge touroperator Apollo Reizen ten opzichte van de maand ervoor. Nu gaat de touroperator ook live met Apollo Partner Web die het mogelijk maakt voor lokale reisbureaus en agenten om klanten direct in te boeken.

"Aangezien reisbureaus een belangrijke rol spelen op de Nederlandse markt, zijn we enorm blij dat we dit eindelijk hebben kunnen realiseren. Nu kunnen we hen een full-service oplossing bieden met een volledig ontwikkeld boekingssysteem, Apollo Partner Web, en niet in de laatste plaats persoonlijke ondersteuning vanuit ons Contact Center in Amsterdam", zegt Robbin de Waal, voorlichter bij Apollo.

Onder het merk Apollo Sports biedt de touroperator sportvakanties en sporthotels - voor zowel topsporters, soloreizigers als actieve gezinnen. Daarnaast heeft Apollo Reizen zes verschillende hotelconcepten aangepast aan diverse levensfasen en voorkeuren onder de paraplu "Apollo Mondo". Hier vind je alles van eersteklas familiehotels waar alles is aangepast voor vakanties met kinderen, tot designhotels, hotels voor volwassenen en hotels met een duidelijk lokaal tintje.

"De Mondo hotels zijn veruit onze populairste hotels; maar liefst 50% van onze gasten kiest voor een verblijf in een van deze hotels. Een van de leukste aspecten van Apollo Partner Web die nu live gaat, is dat al deze producten ook direct via de reisbureaus beschikbaar zullen zijn," zegt de Waal.
Trefwoorden: Touroperator, Apollo, reizen, web, reisagent

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.