Apollo zet webportaal op voor reisagenten
Apollo is onder meer bekend van sportieve reizen. Foto: Apollo reizen. In januari 2024 verdrievoudigde de omzet van de in Nederland jonge touroperator Apollo Reizen ten opzichte van de maand ervoor. Nu gaat de touroperator ook live met Apollo Partner Web die het mogelijk maakt voor lokale reisbureaus en agenten om klanten direct in te boeken.
"Aangezien reisbureaus een belangrijke rol spelen op de Nederlandse markt, zijn we enorm blij dat we dit eindelijk hebben kunnen realiseren. Nu kunnen we hen een full-service oplossing bieden met een volledig ontwikkeld boekingssysteem, Apollo Partner Web, en niet in de laatste plaats persoonlijke ondersteuning vanuit ons Contact Center in Amsterdam", zegt Robbin de Waal, voorlichter bij Apollo.
Onder het merk Apollo Sports biedt de touroperator sportvakanties en sporthotels - voor zowel topsporters, soloreizigers als actieve gezinnen. Daarnaast heeft Apollo Reizen zes verschillende hotelconcepten aangepast aan diverse levensfasen en voorkeuren onder de paraplu "Apollo Mondo". Hier vind je alles van eersteklas familiehotels waar alles is aangepast voor vakanties met kinderen, tot designhotels, hotels voor volwassenen en hotels met een duidelijk lokaal tintje.
"De Mondo hotels zijn veruit onze populairste hotels; maar liefst 50% van onze gasten kiest voor een verblijf in een van deze hotels. Een van de leukste aspecten van Apollo Partner Web die nu live gaat, is dat al deze producten ook direct via de reisbureaus beschikbaar zullen zijn," zegt de Waal.
Trefwoorden: Touroperator, Apollo, reizen, web, reisagent
|
|
26/11/24
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
|
26/11/24
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
|
19/11/24
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).
|
19/11/24
Bouwbedrijf Heijmans en Eindhoven Airport hebben een aannemingsovereenkomst getekend voor de uitbreiding van de terminal. Deze uitbreiding zal passagiers van de Brabantse luchthaven extra ruimte, comfort en beleving bieden, wat een belangrijke kwaliteitsimpuls voor de luchthaven betekent
|
15/11/24
Verantwoord reizen wint aan populariteit, zoals blijkt uit de aanhoudende groei van reisorganisatie Riksja Travel. De organisatie, die nu tot de top 10 grootste touroperators in Nederland behoort en marktleider is op het gebied van verantwoorde rondreizen wereldwijd, zag in 2024 een omzetgroei van 25 procent.
|
15/11/24
Reisorganisatie Better Places heeft haar Impactrapport over 2023 gepubliceerd en meldt trots de resultaten. De reisorganisatie is een voorbeeld voor anderen en loopt mijlenver voorop in de transitie. Ze minimaliseren de negatieve impact en vergroten de positieve.
|
15/11/24
Noordelijk Nederland is zeer ontstemd over de uitkomsten van het Bestuurlijk Overleg over mobiliteit tussen Rijk en regio van afgelopen woensdag 6 november. Twee belangrijke spoorlijnen voor het noorden gaan niet van start.
|
08/11/24
Uit een nieuw onderzoek van Motivaction, uitgevoerd in opdracht van Milieu Centraal en Natuur & Milieu, blijkt dat 4 op de 10 reizigers de klimaatimpact van verre vliegreizen onderschatten. Om reizigers bewust te maken van deze impact en gedragsverandering te stimuleren, lanceren Milieu Centraal en Natuur & Milieu vandaag de online campagne ‘Op vakantie? Denk dichtbij’.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|