Geplaatst op: 06-02-2024
Auteur: Redactie
NRIT

Ludieke zomercampagne Visit Zuid-Limburg: Don’t Vlaai Away

Ludieke zomercampagne Visit Zuid-Limburg: Don’t Vlaai Away

Don’t Vlaai Away is de ludieke aftrap van de zomercampagne van Visit Zuid-Limburg.  De Limburgse DMO wil hiermee Nederlanders verleiden hun vakantie in eigen land te vieren en is een knipoog naar de Europese erkenning van de Limburgse vlaai als beschermd streekproduct.

Als aftrap van deze campagne zullen van 5 februari tot 4 maart op twee grote reclamemasten in de nabijheid van Schiphol opvallende uitingen te zien zijn met de pakkende boodschap: 'Don't Vlaai Away.' Een creatieve woordspeling die Nederlanders enerzijds prikkelt en uitnodigt om te kiezen voor een duurzame vakantie in Zuid-Limburg en anderzijds de nationale trots aanwakkert op de geliefde Limburgse vlaai uit eigen land, onlangs erkend als beschermd Europees streekproduct.

Don’t Vlaai Away

De reclamemasten nabij Schiphol dienen als perfect communicatiemiddel als introductie van de campagne, een knooppunt van internationaal reisverkeer en een plek om na te denken over de vakantie. Ook een plek om gasten indirect te wijzen op de mogelijkheid om de ecologische voetdruk te verminderen, door te kiezen voor een bestemming dichterbij. "Onze zomercampagne ‘Don’t Vlaai Away’, vestigt enerzijds de aandacht op onze culinaire schatten en anderzijds op Zuid-Limburg als duurzame vakantiebestemming bekend om haar heuvels, Euregionale ligging en bourgondische leefstijl aldus Manon Luijten, marketingmanager Visit Zuid-Limburg”.

Trefwoorden: dmo, campagnes, Limburg, vakanties

CELTH





||| Nieuws |||

24/01/25
Perspectieven op internationalisering in Uncover
We zijn verheugd aan te kondigen dat alle artikelen van de nieuwste editie van Uncover, het jaarlijkse, thematische tijdschrift van de Academy for Leisure & Events van de Breda University, nu online beschikbaar zijn in de kennisbank van NRIT.
16/01/25
Gelderland trekt bijna 5 miljoen verblijfgasten in 2024
Stijging van 5,4% van gasten die minstens één macht in Gelderland verbleven. Het dagtoerisme groeide 13% bij attracties.
16/01/25
Apollo Reizen verlengt sponsoring van de NN Marathon Rotterdam
De touroperator Apollo Reizen blijft officieel sponsor van de NN Marathon Rotterdam en gaat op de Marathon Sport Expo in gesprek met de deelnemers.
15/01/25
7 Kamerleden ontvangen Ondernemersagenda Gastvrijheidssector
Op dinsdagmiddag 14 januari hebben diverse branchevertegenwoordigers in het platform Gastvrij Nederland de Ondernemersagenda van de Gastvrijheidssector aangeboden in de Tweede Kamer.
13/01/25
Witte fiets Veluwe aan Zee weer terug
De beeldbepalende witte fiets is weer teruggeplaatst bij Leisurelands locatie Veluwe aan zee. De fie...
06/01/25
DNB gaat in maart weer open voor bezoekers
Na een bijna vijf jaar durende renovatie is het gebouw ook weer open voor bezoekers en toeristen. Een bijzondere attractie in het hart van de hoofdstad Amsterdam.
30/12/24
Tunnel Jonkheerpad officieel geopend
ProRail heeft samen met Brabants Landschap en de gemeente Oisterwijk de onderdoorgang bij het Jonkheerpad in natuurgebied Landgoed Nemerlaer begin december officieel geopend.
27/12/24
Eerste wandelchallenge 30 minuten iedere dag
Koninklijke Wandelbond Nederland (KWbN) organiseert samen met Lana Witte-de Wit, Wandelaar des Vaderlands, de allereerste Nieuwjaars Wandelchallenge. De challenge, iedere dag 30 minuten wandelen.

||| Agenda |||

06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...