Geplaatst op: 08-03-2024
Auteur: Marc Gerlings

Apollo Reizen wordt sponsor NN Rotterdam Marathon

Apollo Reizen wordt sponsor NN Rotterdam Marathon
Apollo biedt onder meer reizen aan voor hardlopers. Foto: Apollo Reizen.
Apollo Reizen kondigt de samenwerking aan met de NN Marathon Rotterdam als officiële sponsor. Met deze strategische alliantie laat Apollo Reizen haar betrokkenheid bij de sport zien vergroot en de NN Marathon Rotterdam ontvangt meer inkomsten.

Voor de deelnemers van de NN Marathon Rotterdam is hardlopen niet slechts een sport, maar een manier van leven - een bron van ontspanning en persoonlijke uitdaging. Deze samenwerking benadrukt deze levensstijl door het aanbieden van sportieve vakanties, waarmee deelnemers zich kunnen voorbereiden op hun uitdagingen of juist kunnen herstellen na hun prestaties. 

"We zijn verheugd om Apollo Reizen te verwelkomen als onze nieuwe sponsor," aldus de organisatoren van de NN Marathon Rotterdam. "Hun toewijding aan het bevorderen van een gezonde levensstijl sluit naadloos aan bij de kernwaarden van ons evenement. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking en zijn ervan overtuigd dat onze deelnemers enthousiast zullen zijn over het aanbod van Apollo Reizen." 

Apollo Reizen, een touroperator ruim aanbod aan sportieve reizen met onder meer hardlopen en triathlon, kijkt met enthousiasme uit naar deze nieuwe samenwerking. "Het is een eer voor ons om sponsor te zijn van de NN Marathon Rotterdam," zegt Robbin de Waal, persvoorlichter bij Apollo Reizen. "We zijn ervan overtuigd dat zowel de deelnemers als de toeschouwers onder de indruk zullen zijn van ons aanbod aan actieve en sportieve vakanties."

Op de vraag of de sponsoring van invloed is op het aanbod van de touroperator meldt Apollo aan NRIT: "Ons aanbod van sportieve reizen staat volledig in het teken van de sporter. Door de sponsoring en de toenemende aandacht voor de marathon, verwachten we een grotere vraag naar groepsreizen diverse thema's, waaronder hardlopen en triathlon."
Trefwoorden: touroperator, sport, reizen, marathon, sponsor

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

19/11/24
KLM breidt intercontinentale netwerk uit met drie nieuwe bestemmingen
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).
19/11/24
Eindhoven Airport start met uitbreiding terminal
Bouwbedrijf Heijmans en Eindhoven Airport hebben een aannemingsovereenkomst getekend voor de uitbreiding van de terminal. Deze uitbreiding zal passagiers van de Brabantse luchthaven extra ruimte, comfort en beleving bieden, wat een belangrijke kwaliteitsimpuls voor de luchthaven betekent
15/11/24
Exclusief voor leden
Verantwoord reizen blijft groeien: Riksja Travel boekt succes
Verantwoord reizen wint aan populariteit, zoals blijkt uit de aanhoudende groei van reisorganisatie Riksja Travel. De organisatie, die nu tot de top 10 grootste touroperators in Nederland behoort en marktleider is op het gebied van verantwoorde rondreizen wereldwijd, zag in 2024 een omzetgroei van 25 procent.
15/11/24
Better Places: Positieve impact maken met reizen
Reisorganisatie Better Places heeft haar Impactrapport over 2023 gepubliceerd en meldt trots de resultaten. De reisorganisatie is een voorbeeld voor anderen en loopt mijlenver voorop in de transitie. Ze minimaliseren de negatieve impact en vergroten de positieve.
15/11/24
Exclusief voor leden
Noorden boos over uitstel ontwikkeling Lelylijn en Nedersaksenlijn
Noordelijk Nederland is zeer ontstemd over de uitkomsten van het Bestuurlijk Overleg over mobiliteit tussen Rijk en regio van afgelopen woensdag 6 november. Twee belangrijke spoorlijnen voor het noorden gaan niet van start.
08/11/24
Exclusief voor leden
Grote uitstoot door ver-vliegers: Milieu Centraal en Natuur & Milieu lanceren bewustwordingscampagne
Uit een nieuw onderzoek van Motivaction, uitgevoerd in opdracht van Milieu Centraal en Natuur & Milieu, blijkt dat 4 op de 10 reizigers de klimaatimpact van verre vliegreizen onderschatten. Om reizigers bewust te maken van deze impact en gedragsverandering te stimuleren, lanceren Milieu Centraal en Natuur & Milieu vandaag de online campagne ‘Op vakantie? Denk dichtbij’.
08/11/24
Druk derde kwartaal voor Nederlandse luchthavens
In het derde kwartaal van 2024 reisden 21,6 miljoen passagiers van en naar de vijf belangrijkste Nederlandse luchthavens. Dit is bijna 4% meer dan in hetzelfde kwartaal van 2023. Waar reisden al die passagiers naar toe?
07/11/24
Opmars Nederlandse tweewielermarkt zet zich voort
Het aantal fietsen, brom/snorfietsen en motoren in ons land blijft gestaag groeien. Nu al tot een park van inmiddels 26,2 miljoen tweewielers

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.