Geplaatst op: 08-03-2024
Auteur: Marc Gerlings

Apollo Reizen wordt sponsor NN Rotterdam Marathon

Apollo Reizen wordt sponsor NN Rotterdam Marathon
Apollo biedt onder meer reizen aan voor hardlopers. Foto: Apollo Reizen.
Apollo Reizen kondigt de samenwerking aan met de NN Marathon Rotterdam als officiële sponsor. Met deze strategische alliantie laat Apollo Reizen haar betrokkenheid bij de sport zien vergroot en de NN Marathon Rotterdam ontvangt meer inkomsten.

Voor de deelnemers van de NN Marathon Rotterdam is hardlopen niet slechts een sport, maar een manier van leven - een bron van ontspanning en persoonlijke uitdaging. Deze samenwerking benadrukt deze levensstijl door het aanbieden van sportieve vakanties, waarmee deelnemers zich kunnen voorbereiden op hun uitdagingen of juist kunnen herstellen na hun prestaties. 

"We zijn verheugd om Apollo Reizen te verwelkomen als onze nieuwe sponsor," aldus de organisatoren van de NN Marathon Rotterdam. "Hun toewijding aan het bevorderen van een gezonde levensstijl sluit naadloos aan bij de kernwaarden van ons evenement. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking en zijn ervan overtuigd dat onze deelnemers enthousiast zullen zijn over het aanbod van Apollo Reizen." 

Apollo Reizen, een touroperator ruim aanbod aan sportieve reizen met onder meer hardlopen en triathlon, kijkt met enthousiasme uit naar deze nieuwe samenwerking. "Het is een eer voor ons om sponsor te zijn van de NN Marathon Rotterdam," zegt Robbin de Waal, persvoorlichter bij Apollo Reizen. "We zijn ervan overtuigd dat zowel de deelnemers als de toeschouwers onder de indruk zullen zijn van ons aanbod aan actieve en sportieve vakanties."

Op de vraag of de sponsoring van invloed is op het aanbod van de touroperator meldt Apollo aan NRIT: "Ons aanbod van sportieve reizen staat volledig in het teken van de sporter. Door de sponsoring en de toenemende aandacht voor de marathon, verwachten we een grotere vraag naar groepsreizen diverse thema's, waaronder hardlopen en triathlon."
Trefwoorden: touroperator, sport, reizen, marathon, sponsor

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.
22/11/24
Burgers' Zoo benut regenwater slim voor duurzame verzorging dieren
Burgers' Zoo zet een slimme stap op het gebied van duurzaamheid. Het Arnhemse dierenpark maakt optim...
22/11/24
Zeeland.com maakt lokaal boeken mogelijk dankzij samenwerking met Allyourz
Zeeland.com, het online inspiratieplatform van de provincie Zeeland, gaat een pilot aan met Allyourz. Dit betekent dat bezoekers van Zeeland.com voortaan direct hun verblijf in de provincie kunnen boeken.
21/11/24
Praktijk: bedrijven leveren essentiële bijdrage in opleidingen
Individuele bedrijven leveren in Nederland een essentiële bijdrage aan het opleiden van jonge mensen in de beroepspraktijk en investeren daar fors in. Dit blijkt uit onderzoek van ResearchNed. Het onderzoek leidt tot veranderende inzichten bij VNO-NCW en MKB-Nederland over stages, vergoeding en subsidie voor leerwerkplekken.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
20/11/24
BUas traint op AI en ethiek
Vanaf februari 2025 verplicht de AI Act bedrijven om hun medewerkers AI-geletterd te maken. Dit houdt in dat werknemers die met Artificial Intelligence (AI) werken, moeten begrijpen wat AI precies is. Maar AI maakt nog geen onderscheid in ethische vraagstukken.
19/11/24
KLM breidt intercontinentale netwerk uit met drie nieuwe bestemmingen
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...