Geplaatst op: 20-03-2024
Auteur: Redactie
NRIT

Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad

Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
Foto: Marketing Groningen

De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.

Van 19 tot en met 23 maart organiseert de Groningen Store een speciale schattenjacht, waarbij iedere dag een Groningse schat verborgen wordt ergens in de stad Groningen.

Stories op Instagram volgen

Deelnemers worden aangemoedigd om de Instagram stories op het officiële kanaal van de Groningen Store ‘instagram.com/groningenstore’ te volgen en nauwlettend in de gaten te houden voor dagelijkse hints die leiden naar de locatie van de schat. De gelukkige vinders van deze schatten kunnen deze inleveren bij de Groningen Store  in Forum Groningen en ontvangen een voucher ter waarde van €50 euro, te besteden in de gloednieuwe webshop.

Gebruiksgemak, overzichtelijkheid en Groningse sfeer

De lancering van de nieuwe webshop markeert een belangrijk moment voor de Groningen Store (VVV). Met een focus op gebruiksgemak, overzichtelijkheid en het uitdragen van de unieke sfeer van zowel Groningen als de winkel zelf, belooft de webshop een verrijking te zijn voor zowel Groningers als liefhebbers van buiten Groningen. Tevens biedt de nieuwe webshop een zorgvuldig samengestelde collectie van producten die de essentie van Groningen vangen. Van posters van pronkstukken van Stad en Ommeland tot aan toffe kleding voor jong en oud.

Link: https://www.instagram.com/groningenstore
Trefwoorden: dmo, vvv, Groningen

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.