Geplaatst op: 20-03-2024
Auteur: Redactie
NRIT

Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad

Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
Foto: Marketing Groningen

De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.

Van 19 tot en met 23 maart organiseert de Groningen Store een speciale schattenjacht, waarbij iedere dag een Groningse schat verborgen wordt ergens in de stad Groningen.

Stories op Instagram volgen

Deelnemers worden aangemoedigd om de Instagram stories op het officiële kanaal van de Groningen Store ‘instagram.com/groningenstore’ te volgen en nauwlettend in de gaten te houden voor dagelijkse hints die leiden naar de locatie van de schat. De gelukkige vinders van deze schatten kunnen deze inleveren bij de Groningen Store  in Forum Groningen en ontvangen een voucher ter waarde van €50 euro, te besteden in de gloednieuwe webshop.

Gebruiksgemak, overzichtelijkheid en Groningse sfeer

De lancering van de nieuwe webshop markeert een belangrijk moment voor de Groningen Store (VVV). Met een focus op gebruiksgemak, overzichtelijkheid en het uitdragen van de unieke sfeer van zowel Groningen als de winkel zelf, belooft de webshop een verrijking te zijn voor zowel Groningers als liefhebbers van buiten Groningen. Tevens biedt de nieuwe webshop een zorgvuldig samengestelde collectie van producten die de essentie van Groningen vangen. Van posters van pronkstukken van Stad en Ommeland tot aan toffe kleding voor jong en oud.

Link: https://www.instagram.com/groningenstore
Trefwoorden: dmo, vvv, Groningen

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
28/10/24
Halsema slaat eerste munt Amsterdam 750 jaar
Burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema, heeft op 27 oktober de eerste zilveren herdenkingsmunt vo...
25/10/24
Strategische agenda stedelijk toerisme
Het Lectorenplatform en Expertisenetwerk Sustainable Urban Tourism (ENSUT) hebben hun strategische agenda Urban Tourism: A Call to Action gepresenteerd. Deze onderzoeksagenda heeft als doel om het begrip van (transformative) urban tourism te verdiepen en de samenwerking tussen alle betrokken partijen te stimuleren en te faciliteren.