Toerisme Award voor GeoFort
Ondernemer Willemijn Simon van Leeuwen heeft de Toerisme Award gewonnen. Ze kreeg de award uitgereikt op de opening van het toeristisch seizoen in Rivierenland. De DMO vierde een extra feestje vanwege het 20-jarig bestaan.
Met haar innovatieve benadering bij GeoFort heeft Willemijn bijgedragen aan de versterking van Rivierenland als recreatieve bestemming. De award-winnaar werd bekend gemaakt door Richard de Bruin, directeur Bureau Rivierenland en overhandigd door Peter Drenth, gedeputeerde van de provincie Gelderland.
De zo’n 200 aanwezigen van de bijeenkomst konden zich verder laten inspireren met nieuwe ontwikkelingen. Bij de ingang prijkte de nieuwe Betuwse promotie touringcar van Krol Reizen. Frans Duijts presenteerde zijn nieuwe project ‘Frans thuis’, waarbij hij zich als ambassadeur voor de streek inzet. Deze initiatieven, samen met de voortdurende inspanningen om de regio te promoten, spelen een cruciale rol in het versterken van Rivierenland als een vooraanstaande toeristische bestemming.
Het Bureau Toerisme had nog meer goed nieuws op de bijeenkomst waar het 20 jarige bestaan van deze DMO werd gevierd. Zo konden prima cijfers uit de Monitor Vrijetijdseconomie worden gepresenteerd. "Dit succes is het resultaat van jarenlange samenwerking en innovatie binnen de sector," zei Richard de Bruin. "De cijfers uit de Monitor vrijetijdseconomie zijn een blijk van waardering voor iedereen die zich heeft ingezet voor de groei van toerisme en recreatie in Rivierenland. Het is wederom een bevestiging dat we op de goede weg zijn en motiveert ons om onze regio verder te ontwikkelen en te promoten."