Geplaatst op: 27-03-2024
Auteur: Marc Gerlings

Uitbreiding KLM-busdienst

Uitbreiding KLM-busdienst
Foto: Munckhof Groep.
Vanaf 31 maart wordt de KLM-busdienst Nijmegen – Arnhem - Schiphol uitgebreid met één extra dienst naar dagelijks twee omlopen. Om deze extra dienst mogelijk te maken, wordt er gebruik gemaakt van een luxe verlengde Mercedes Sprinter. Deze midibus, geschikt voor 20 personen, wordt ook voorzien van de bekende KLM-branding.

Voorheen vervoerde Munckhof namens KLM al passagiers van Maastricht via Eindhoven naar Schiphol en retour (twee keer per dag) en van Nijmegen via Arnhem naar Schiphol en retour (één keer per dag). Beide lijnen zijn het hele jaar door beschikbaar en gratis voor alle KLM-klanten die een aansluitende vlucht hebben geboekt. Vanaf 31 maart zal aan de dienst Nijmegen – Arnhem – Schiphol dus nog een extra retourrit toegevoegd worden, waardoor deze dienst twee keer per dag aangeboden wordt. De voertuigen die voor deze diensten ingezet worden, rijden volledig op biobrandstof.

"Met meer flexibiliteit en aandacht voor duurzaamheid, zijn wij klaar om onze rol als partner van KLM verder uit te bouwen en reizigers een comfortabele en betrouwbare reiservaring te bieden.”, aldus Tom Roefs, CEO bij Munckhof Groep. Ook KLM is trots op deze ontwikkelingen en kijkt positief naar de toekomst. "De samenwerking heeft ertoe geleid dat we van conventionele brandstof naar biobrandstof zijn overgegaan. Door de inzet van de midi bus bieden we onze klanten in de toekomst nog meer en betere connecties. We vertrouwen erop samen met Munckhof te blijven vernieuwen en verduurzamen”, aldus Bas Gerressen, SVP Benelux, Dutch Caribbean & Suriname.
Trefwoorden: bus, vliegtuig, KLM, Munckhof, Nijmegen, Schiphol

CELTH
 
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   


||| Nieuws |||

19/09/24
Wat zijn de kansen van de reissector in de arbeidsmarkt?
Wat is het imago van werken in de Nederlandse reissector? In de sector zelf wordt de afwisseling van het werk hoog gewaardeerd. Nog niet alle potentiële medewerkers hebben dat in de gaten. Met heel veel communicatie op verschillende kanalen wil Esther Gathier manager van Reiswerk dat gat dichten.
19/09/24
Exclusief voor leden
Eurostar ziet 5% groei door sportzomer
Treinbedrijf Eurostar vervoerde 1,9 miljoen klanten naar en van de Olympische en Paralympische Spelen werden gebracht. Dit is een stijging van 5% ten opzichte van vorige zomer.
17/09/24
Exclusief voor leden
Fall towns
Wat zijn de trends in het reizen op dit moment? We waren als redactie op zoek naar opkomende trends. Met wat rondspeuren op sociale media duikt er een mooi relatief jong reisbegrip op, 'fall towns'.
16/09/24
Exclusief voor leden
Robbie Williams wordt ambassadeur bij TUI Mein Schiff Relax
Megaster Robbie Williams wordt Feel-Good-Ambassadeur van het nieuwe cruiseschip Mein Schiff Relax. TUI Cruises gaat een meerjarig partnerschap aan met de bekende artiest voor Mein Schiff.
13/09/24
Center Parcs kiest voor bureau VML
Na een pitchronde tussen drie kanshebbers kwam communicatiebureau VML als winnaar uit de bus voor Center Parcs. Dit wereldwijd opererende creatieve bedrijf is sinds september 2024 verantwoordelijk voor alle Center Parcs-campagnes.
11/09/24
Hoger beroep over mountainbikeroute Sallandse Heuvelrug
Routenetwerken Twente is het niet eens met de gerechtelijke uitspraak over de langere sluiting van de mountainbikeroute op de Sallandse Heuvelrug en gaat in hoger beroep. De beheerorganisatie zet nu ook eigen onderzoek naar flora en fauna in.
11/09/24
Pier Scheveningen krijgt hotel, wellness en congrescentrum
Het reuzenrad blijft het icoon na de uitvoering van de nieuwe plannen voor de kenmerkende Pier van Scheveningen. De eigenaren willen meer leisurefuncties toevoegen aan de constructie die dringend aan renovatie toe is.
09/09/24
Exclusief voor leden
TUI opent winkel in Rijssen
Rijssen heeft het lang zonder een lokaal reisbureau moeten doen. Maar dat is met de komst van de TUI shop Rijssen verleden tijd.