Geplaatst op: 27-03-2024
Auteur: Marc Gerlings

Uitbreiding KLM-busdienst

Uitbreiding KLM-busdienst
Foto: Munckhof Groep.
Vanaf 31 maart wordt de KLM-busdienst Nijmegen – Arnhem - Schiphol uitgebreid met één extra dienst naar dagelijks twee omlopen. Om deze extra dienst mogelijk te maken, wordt er gebruik gemaakt van een luxe verlengde Mercedes Sprinter. Deze midibus, geschikt voor 20 personen, wordt ook voorzien van de bekende KLM-branding.

Voorheen vervoerde Munckhof namens KLM al passagiers van Maastricht via Eindhoven naar Schiphol en retour (twee keer per dag) en van Nijmegen via Arnhem naar Schiphol en retour (één keer per dag). Beide lijnen zijn het hele jaar door beschikbaar en gratis voor alle KLM-klanten die een aansluitende vlucht hebben geboekt. Vanaf 31 maart zal aan de dienst Nijmegen – Arnhem – Schiphol dus nog een extra retourrit toegevoegd worden, waardoor deze dienst twee keer per dag aangeboden wordt. De voertuigen die voor deze diensten ingezet worden, rijden volledig op biobrandstof.

"Met meer flexibiliteit en aandacht voor duurzaamheid, zijn wij klaar om onze rol als partner van KLM verder uit te bouwen en reizigers een comfortabele en betrouwbare reiservaring te bieden.”, aldus Tom Roefs, CEO bij Munckhof Groep. Ook KLM is trots op deze ontwikkelingen en kijkt positief naar de toekomst. "De samenwerking heeft ertoe geleid dat we van conventionele brandstof naar biobrandstof zijn overgegaan. Door de inzet van de midi bus bieden we onze klanten in de toekomst nog meer en betere connecties. We vertrouwen erop samen met Munckhof te blijven vernieuwen en verduurzamen”, aldus Bas Gerressen, SVP Benelux, Dutch Caribbean & Suriname.
Trefwoorden: bus, vliegtuig, KLM, Munckhof, Nijmegen, Schiphol

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
28/10/24
Halsema slaat eerste munt Amsterdam 750 jaar
Burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema, heeft op 27 oktober de eerste zilveren herdenkingsmunt vo...
25/10/24
Strategische agenda stedelijk toerisme
Het Lectorenplatform en Expertisenetwerk Sustainable Urban Tourism (ENSUT) hebben hun strategische agenda Urban Tourism: A Call to Action gepresenteerd. Deze onderzoeksagenda heeft als doel om het begrip van (transformative) urban tourism te verdiepen en de samenwerking tussen alle betrokken partijen te stimuleren en te faciliteren.