KIT lanceert nieuwe merken voor uitbreiding activiteiten
KIT Institute, KIT Live en KIT Events zijn drie van de zeven nieuwe merknamen waarmee het Koninklijk Instituut voor de Tropen naar buiten treedt: een merkenfamilie, met als ‘moedermerk’ eenvoudigweg KIT. De nieuwe merken voorzien in de uitbreiding van activiteiten van KIT. Toerisme is KIT relevanter dan ooit met een eigen hotel, café, een platform voor events en natuurlijk het museum dat te bezoeken is. De laatste jaren heeft KIT zich ontwikkeld van enkel een kennisinstituut tot een gewilde conferentie- en be...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur, Evenementen, Horeca
Trefwoorden: horeca, evenementen. cultuur, theater, musea