Geplaatst op: 08-04-2024
Auteur: Marc Gerlings

Hollandse snackmuur in Schiphol open

Hollandse snackmuur in Schiphol open
FEBO in Schiphol is sinds 3 april open. Foto: Schiphol Group.
Wat is er nu Hollandser dan even wat uit de muur trekken. Alle toeristen kunnen dat ervaren in de luchthaven Schiphol bij de FEBO. 

De bekende Nederlandse snackbarketen FEBO heeft haar deuren geopend op Amsterdam Schiphol Airport. De winkel op Schiphol Plaza, geopend door travel retailer Avolta, is de eerste vestiging van het merk op een luchthaven in Nederland.

De nieuwe winkel, die de Pommes Frites-winkel van Avolta vervangt, bevindt zich voor de securitycontrole op de luchthaven. Dit betekent dat ook bezoekers die niet gaan vliegen van de beroemde Nederlandse snacks kunnen genieten. Dit kan door een bestelling te plaatsen aan de balie of door gebruik te maken van de beroemde ‘snackmuur’ waar FEBO om bekend staat. De winkel is alle dagen van de week geopend van 10.00 tot 22.00 uur. 

"Op Schiphol streven we ernaar om ons aanbod voortdurend te verbeteren door de kwaliteit, diversiteit en herkenbaarheid te verbeteren. De introductie van een sterk, lokaal merk als FEBO draagt hieraan bij. Wij zijn ervan overtuigd dat zowel reizigers als mensen die op Schiphol werken blij zullen zijn met deze aanvulling op het aanbod op Schiphol Plaza," meldt Hans de Groot, Head of Retail, F&B and Commercial Services.
Trefwoorden: Schiphol, Holland, toerisme, icoon, reizen

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.