Destinatie Scheveningen opent strandseizoen en renoveert boulevard
The Hague & Partners maakte voor de opening van het strandseizoen onder meer dit beeld, \'Ode aan Scheveningen\'..
Grote kustbestemming Scheveningen opent het strandseizoen 2024 met een brede combinatie van sport, cultuur en uitgaan. Voor veel toeristen en bezoekers is de renovatie van de boulevard duidelijk zichtbaar. De renovatie betekent ook verandering van positie van enkele strandtenten.
Dit voorjaar kunnen bezoekers zelf op verschillende plekken de nieuwe en oude cultuur van de Haagse kust ontdekken. Zo heeft Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Dagrecreatie, Evenementen, Horeca, Toerisme
Trefwoorden: Den Haag, Scheveningen, leisure, destinatie, campagne