Aanvullende campagnes in de arbeidsmarkt
KHN en Hospitality Pact starten campagnes
Koninklijke Horeca Nederland (KHN) lanceert een brede arbeidsmarkt om het tekort aan medewerkers terug te dringen. Voor het eerst zet de horecaorganisatie een eigen vacaturebank op. Tegelijkertijd start ook het Hospitality Pact een arbeidsmarktcampagne. KHN maakt onderdeel uit van het Hospitality Pact.
De horeca kampt nog steeds met arbeidskrapte. Naar verwachting houdt deze krapte de komende jaren nog aan. Daarom lanceert Koninklijke Horeca Nederland samen met digitaal partner OnJobs een nieuw vacatureplatform voor ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Beleid
Trefwoorden: beleid, horeca, verblijfsrecreatie, dagrecreatie, personeel, arbeidsmarkt