Geplaatst op: 07-06-2024
Auteur: Redactie
NRIT

De winnaars van de City- en Regiomarketing Awards

De winnaars van de City- en Regiomarketing Awards
Afbeelding van Mudassar Iqbal via Pixabay

Bureau Citybranding heeft met een integrale merkmanagementaanpak voor Den Haag de Nationale City- en Regiomarketing Trofee gewonnen. Brabant Branding werd bekroond met City- en Regiomarketing Innovatie Award voor haar Brabantse ImagoMonitor.

Op 6 juni 2024 heeft Netwerk Citymarketing Nederland de Nationale City- en Regiomarketing Trofee en de City- en Regiomarketing Innovatie Award uitgereikt om de professionalisering en ontwikkeling van het vakgebied te bevorderen. Dit jaar was er een belangrijke verandering: het onderscheid tussen grote en kleine steden is komen te vervallen, waardoor nu ook regio’s konden deelnemen aan de competitie.

Winnaar Nationale City- en Regiomarketing Trofee: Bureau Citybranding i.s.m. The Hague & Partners

De jury was onder de indruk van Bureau Citybranding in samenwerking met The Hague & Partners. Hun integrale merkmanagementaanpak voor Den Haag heeft de stad stevig op de kaart gezet en is daarom de winnaar van de Nationale City- en Regiomarketing Trofee 2024.

Winnaars

Winnaar City- en Regiomarketing Innovatie Award: Brabant Branding

Brabant Branding ontving de Innovatie Award voor hun speciale stedeneditie van de Brabantse ImagoMonitor. Deze innovatieve toepassing is relevant voor veel partners en bouwt voort op waardevolle, structurele imago-monitoring.

Winnaars

De jury

De jury bestond uit Robert Govers, Martin Boisen, Erik Braun, Karoline Wiegerink, Anneke Jongerius en Marc Meeuwis (winnaar van de Nationale Citymarketing Trofee 2023). De jury hoopt dat deze erkenning niet alleen als beloning dient voor de genomineerden, maar ook als stimulans voor het delen van kennis en ervaringen binnen het vakgebied.

Trefwoorden: dmo, cmo, regiomarketing, citymarketing, awards

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
28/10/24
Halsema slaat eerste munt Amsterdam 750 jaar
Burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema, heeft op 27 oktober de eerste zilveren herdenkingsmunt vo...
25/10/24
Strategische agenda stedelijk toerisme
Het Lectorenplatform en Expertisenetwerk Sustainable Urban Tourism (ENSUT) hebben hun strategische agenda Urban Tourism: A Call to Action gepresenteerd. Deze onderzoeksagenda heeft als doel om het begrip van (transformative) urban tourism te verdiepen en de samenwerking tussen alle betrokken partijen te stimuleren en te faciliteren.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.