Geplaatst op: 07-06-2024
Auteur: Marc Gerlings

Center Parcs houdt festival in vier landen

Festival ondersteunt merkfilosofie

Center Parcs houdt festival in vier landen
Campagnebeeld van Center Parcs voor hun festival in Breda.
"Voor iedereen die verlangt naar een heerlijke zomer vol ontspanning in het gezelschap van vrienden, geliefden en familie biedt het ‘Center Tree Festival’ van Center Parcs volop inspiratie." Dat meldt Center Parcs over het consumentenfestival dat in Nederland plaatsvindt in Breda op 14, 15 en 16 juni.

Onder de noemer ‘Vier het leven, de natuur en creëer unieke herinneringen’ reist dit festival de komende weken door Frankrijk, Duitsland, België en Nederland en doet het event van vrijdag 14 tot en met zondag 16 juni het Kasteelplein in Breda aan. Drie dagen lang wordt het stadshart omgetoverd tot een bruisende plek. Bezoekers kunnen er volop genieten van een programma met outdoor games, workshops en allerlei leuke activiteiten, die zich allemaal afspelen rond de 'Tree of Life'.

Festival ondersteunt merk

In 2023 heeft Center Parcs haar nieuwe merkpositionering, Human Nature, in combinatie met een totaal nieuwe visuele identiteit gelanceerd.  Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: vakantiepark, festival, merk, Europa, marketing

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/10/24
Exclusief voor leden
Organisatie anders inrichten voor oplossen personeelstekort
De inzet van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, kunstmatige intelligentie (AI), robotisering en digitalisering kunnen een uitweg bieden. Volgens het HR-Trendonderzoek van adviesbureau Berenschot worden deze mogelijkheden onvoldoende benut.
15/10/24
Gematigder groei van Nederlands toerisme
Het Nederlands verblijfstoerisme groeit in 2024 naar verwachting gematigder dan een jaar eerder. Het inkomend toerisme iets harder dan het binnenlands toerisme. Dat weer terug een groeipad te pakken heeft.
15/10/24
Exclusief voor leden
Hoe kun je als hotel succesvol technologie inzetten?
De nieuwe sectorupdate Leisure van ING staat in het teken van technologie in de hotelsector. Volgens experts van de bank onkomt de hotelsector er niet aan om te innoveren in technologie met bijvoorbeeld digitale chech-in systeme, robots en AI in de klantenservice en marketing. Ondanks de uitdagingen van de implementatie, wegen de voordelen op tegen de inspanningen.
15/10/24
Exclusief voor leden
Cateraar Hutten wordt overgenomen door Albron
Albron B.V. wil graag branchegenoot Hutten B.V. overnemen. Eigenaar Bob Hutten: "Ik was op zoek naar een betekenisvolle organisatie die het unieke gedachtegoed van Hutten kan voortzetten.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
11/10/24
De Rooi Pannen organiseert stagemarkt voor toeristische studenten en bedrijven
Op donderdag 17 oktober 2024 organiseert De Rooi Pannen in Tilburg een grote stagemarkt voor studenten van de mbo-opleidingen in toerisme, recreatie en luchtvaartdienstverlening.
04/10/24
Rabobank: Ketens dominanter in horeca en recreatie
Ketens worden tot 2040 steeds dominanter in de sectoren horeca en recreatie. Ondernemers doen er goed aan zich te richten op een flexibel en betaalbaar concept. En bedrijven moeten zelf de regie nemen op verduurzamen, anders dicteren ketenpartners die voor je. Dat zijn enkele opmerkelijke conclusies van Rabobank in haar nieuwe Sectorvisie Horeca & Recreatie.
04/10/24
Waterstate Wellness Hotel geopend
Onder grote belangstelling opende Waterstate Wellness Hotel woensdagmiddag 25 september officieel zijn deuren. De exclusieve opening begon met een warm welkomstwoord van zowel de directie als de wethouder Joost De Goffau van Goes.