Geplaatst op: 07-06-2024
Auteur: Marc Gerlings

Center Parcs houdt festival in vier landen

Festival ondersteunt merkfilosofie

Center Parcs houdt festival in vier landen
Campagnebeeld van Center Parcs voor hun festival in Breda.
"Voor iedereen die verlangt naar een heerlijke zomer vol ontspanning in het gezelschap van vrienden, geliefden en familie biedt het ‘Center Tree Festival’ van Center Parcs volop inspiratie." Dat meldt Center Parcs over het consumentenfestival dat in Nederland plaatsvindt in Breda op 14, 15 en 16 juni.

Onder de noemer ‘Vier het leven, de natuur en creëer unieke herinneringen’ reist dit festival de komende weken door Frankrijk, Duitsland, België en Nederland en doet het event van vrijdag 14 tot en met zondag 16 juni het Kasteelplein in Breda aan. Drie dagen lang wordt het stadshart omgetoverd tot een bruisende plek. Bezoekers kunnen er volop genieten van een programma met outdoor games, workshops en allerlei leuke activiteiten, die zich allemaal afspelen rond de 'Tree of Life'.

Festival ondersteunt merk

In 2023 heeft Center Parcs haar nieuwe merkpositionering, Human Nature, in combinatie met een totaal nieuwe visuele identiteit gelanceerd.  Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: vakantiepark, festival, merk, Europa, marketing

CELTH





||| Nieuws |||

06/03/25
Hoe digitaliseert de gastvrijheidssector?
Digitalisering speelt een steeds grotere rol in de Nederlandse gastvrijheidssector. Dat blijk uit onderzoek van NBTC onder ruim 200 ondernemers.
23/02/25
Data en analysemogelijkheden van de Landelijke Database Logiesaccommodaties
In 2024 is een eerste inventarisatie gemaakt van het aanbod aan logiesaccommodaties in Nederland, zoals vakantiewoningen, kampeerplekken, hotelkamers en B&B’s. In de ‘publicatie Landelijke Database Logiesaccommodaties’ wordt een analyse gepresenteerd van de verzamelde data.
28/01/25
Dit zijn de beste reisbloggers van Nederland
Op 18 januari 2025 werden de winnaars van de allereerste editie van de Dutch Travel Blog Awards bekendgemaakt. Dit event, georganiseerd door het gespecialiseerde travel marketingbureau Thx.agency, biedt het podium aan de beste travel content creators van Nederland.
24/01/25
Perspectieven op internationalisering in Uncover
We zijn verheugd aan te kondigen dat alle artikelen van de nieuwste editie van Uncover, het jaarlijkse, thematische tijdschrift van de Academy for Leisure & Events van de Breda University, nu online beschikbaar zijn in de kennisbank van NRIT.
16/01/25
Winnaars Parkvakanties Awards 2025 bekendgemaakt
Bezoekers van recreatieplatform Parkvakanties heeft gestemd. Landal GreenParks en Resort Hof van Saksen kregen de meeste prijzen.
16/01/25
Gelderland trekt bijna 5 miljoen verblijfgasten in 2024
Stijging van 5,4% van gasten die minstens één macht in Gelderland verbleven. Het dagtoerisme groeide 13% bij attracties.
16/01/25
Meer dan de helft van Nederlandse wintersporters vindt wintersportervaring onvervangbaar, zelfs met minder sneeuw
Meer dan zeven op de tien Nederlandse wintersporters zeggen dat wintersport voor hen niet alleen om sneeuw draait maar vooral om de fijne sfeer en het gevoel van vrijheid.
09/01/25
Exclusief voor leden
56% vakantiegangers blij met vakantie zonder planning
Tijdens de Vakantiebeurs 2025 komt touroperator Sunweb met onderzoek naar motieven en gedrag voor en tijdens vakantie. Wat blijkt, "reizen is vaak een vlucht van de dagelijkse verantwoordelijkheden." Plus millennials voelen zich vaak schuldig over dat geluier tijdens vakantie.