Geplaatst op: 12-06-2024
Auteur: Redactie
Uitgever: NRIT Media

Prijsvrij Vakanties D-reizen en TUI Nederland breiden samenwerking uit

Prijsvrij Vakanties D-reizen en TUI Nederland breiden samenwerking uit

Prijsvrij Vakanties D-reizen en TUI hebben hun samenwerking enkele weken geleden verder uitgebreid. Hiervoor werd onlangs een overeenkomst getekend waarmee TUI pakketreizen ook op Prijsvrij Vakanties aangeboden worden. De afgelopen twee jaar was het TUI aanbod al te boeken via de winkels van D-reizen en via D-reizen.nl. Daar is sinds begin juni Prijsvrij Vakanties aan toegevoegd.

 

Dimitri Joannides, Salesmanager TUI Nederland: ‘’Met de toevoeging van Prijsvrij Vakanties als verkoopkanaal, kunnen we een nog bredere groep consumenten bereiken en inspireren met ons aanbod. De afgelopen twee jaar hebben we een goede basis gelegd in de samenwerking via D-reizen. Met deze uitbreiding zetten we hierin een volgende stap. TUI wil consumenten een zo breed mogelijk aanbod van verkoopkanalen bieden. Via eigen kanalen als de TUIwebsite, de TUI shops en de zelfstandig reisadviseurs van TUI at Home. Maar ook via externe verkooppunten als Prijsvrij.nl waar de prijsbewuste consument dus voortaan ook TUI reizen kan boeken.”


Jutta van Peer, Director Contracting & Partnerships Suppliers Prijsvrij Vakanties & D-reizen vult aan: "De samenwerking met TUI, die 2 jaar geleden tot stand kwam, is voor beide partijen succesvol gebleken zowel commercieel als in de onderlinge relatie. Het is dan ook logisch dat je met elkaar gaat kijken waar je elkaar nog meer kunt versterken. Voor ons merk Prijsvrij Vakanties zien we, met deze voor ons unieke stap, een mooie aanvulling van ons product portfolio en voor TUI een mooie kans om echt een nieuw publiek te bereiken.”

Trefwoorden: samenwerking, pakketreizen

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
28/10/24
Halsema slaat eerste munt Amsterdam 750 jaar
Burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema, heeft op 27 oktober de eerste zilveren herdenkingsmunt vo...
25/10/24
Strategische agenda stedelijk toerisme
Het Lectorenplatform en Expertisenetwerk Sustainable Urban Tourism (ENSUT) hebben hun strategische agenda Urban Tourism: A Call to Action gepresenteerd. Deze onderzoeksagenda heeft als doel om het begrip van (transformative) urban tourism te verdiepen en de samenwerking tussen alle betrokken partijen te stimuleren en te faciliteren.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.