Geplaatst op: 18-06-2024
Auteur: Marc Gerlings

Horeca prominente plek op Recreatie Vakbeurs 2024

Horeca prominente plek op Recreatie Vakbeurs 2024
Horeca is in 2024 te vinden in Hal 7 van de Recreatie Vakbeurs. Foto: EasyFairs.
Horecaleveranciers krijgen op de komende editie van Recreatie Vakbeurs op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg een nieuwe en prominente plek op de beursvloer. 

Hiermee speelt de beurs in op de groeiende vraag en belangstelling voor horeca binnen de recreatiebranche.

Eerder al aangekondigd, wordt het segment 'Horecaleveranciers' verplaatst naar een prominente locatie. Deze bevindt zich nabij de segmenten 'Tuin en Park', 'Mobiliteit' en 'Bijzonder Overnachten'. Door het toevoegen van horecaleveranciers, belooft deze hal te bruisen van activiteit en innovatie. Bovendien krijgen de bezoekers gemakkelijk toegang tot een breed scala aan producten die relevant zijn voor hun bedrijfsvoering.

Showcase horeca voor recreatie

"We zijn verheugd om aan te kondigen dat gerenommeerde namen als Délifrance, La Venezia IJs, Diversi Foods, Donna Italia en Scheltinga Verpakkingen aanwezig zijn op de komende editie van Recreatie Vakbeurs. Met hun aanwezigheid wordt de beurs een inspirerende showcase van toonaangevende leveranciers binnen de horeca- en recreatiebranche. Er zijn nog slechts zes stands beschikbaar", zegt Nick Bouwmeester, adviseur van Recreatie Vakbeurs.

Mis het niet: noteer 12, 13 en 14 november 2024 alvast in de agenda voor Recreatie Vakbeurs in Evenementenhal Hardenberg. Voor meer informatie: www.recreatie-vakbeurs.nl.
Trefwoorden: horeca, vakbeurs, recreatie, Hardenberg

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/11/24
Exclusief voor leden
Duitsland themaland Fiets en Wandelbeurs 2025
Duitsland is het themaland van de 20e editie van de Fiets en Wandelbeurs in Jaarbeurs Utrecht (14, 15 en 16 februari 2025).
08/11/24
Exclusief voor leden
Grote uitstoot door ver-vliegers: Milieu Centraal en Natuur & Milieu lanceren bewustwordingscampagne
Uit een nieuw onderzoek van Motivaction, uitgevoerd in opdracht van Milieu Centraal en Natuur & Milieu, blijkt dat 4 op de 10 reizigers de klimaatimpact van verre vliegreizen onderschatten. Om reizigers bewust te maken van deze impact en gedragsverandering te stimuleren, lanceren Milieu Centraal en Natuur & Milieu vandaag de online campagne ‘Op vakantie? Denk dichtbij’.
06/11/24
Burgemeester Meeuwisse legt eerste steen laatste Stadsvilla’s op Parc Ganuenta
De eerste vakantievilla's werden in 2013 opgeleverd. Nu is de eerste steen gelegd voor de laatste vakantievilla's.
28/10/24
FarmCamps zet sterker in op online en digitale marketing
FarmCamps, aanbieder van boerderijvakanties in binnen- en buitenland, heeft een samenwerking gesloten met digitaal marketingbureau Draft Digital.
28/10/24
Boekingen wintersportvakantie blijven op peil
Ondanks de milde temperaturen en beperkte sneeuwzekerheid in bepaalde wintersportgebieden tijdens afgelopen seizoen, blijven de wintersportboekingen naar Oostenrijk voor komend seizoen verrassend stabiel. Dit blijkt uit de data van vakantiehuizenverhuurder Villa for You en de Nederlandse Ski Vereniging.
23/10/24
Vakantieparken in de fout met gezichtsherkenning
De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) heeft 8 vakantieparken onderzocht die gezichtsherkenning inzetten bij de toegang tot zwembaden en speeltuinen. Alle onderzochte vakantieparken bleken de privacywet te overtreden.
23/10/24
Nederlanders besteden meer aan vrijetijdsdiensten
Na een periode van terughoudendheid lijken consumenten weer meer te besteden. Vooral aan vrijetijdsbestedingen als vakanties, uitjes en restaurantbezoek wordt meer uitgegeven.
18/10/24
Center Parcs en Albron verlengen samenwerking en varen nieuwe koers
Olivier Garaïalde, CEO van Center Parcs, en Jan Willem Hilbron, algemeen directeur bij Albron hebben getekend voor contractverlenging van de samenwerking tot 30 september 2035.