Geplaatst op: 20-06-2024
Auteur: Marc Gerlings

Met welke merken ga jij de samenwerking aan?

Delta en Missoni over hoe de samenwerking hun merken versterken

Met welke merken ga jij de samenwerking aan?
De Missoni kit voor Delta One. Foto: Delta Airlines.
Bij welke andere merken past jouw reismerk? Steeds vaker zien we samenwerkingsverbanden tussen merken en de reiswereld. Ben je dan een luxe merk samen of kies je bijvoorbeeld voor een avontuurlijke marktbenadering. Delta Airlines ziet kansen in de samenwerking met het Italiaanse luxe modemerk Missoni. Hier leggen we uit hoe beide merken weerwaarde uit de samenwerking halen.

De Delta One premium reisbeleving wordt binnenkort nog iets exclusiever dankzij een nieuwe samenwerking van Delta Air Lines met het Italiaanse luxemodehuis Missoni, bekend van het creatieve gebruik van kleuren en patronen. De typerende styling wordt verweven in meerdere contactmomenten van de Delta One business class ervaring.  Maar Missoni is op meer locaties zichtbaar bij deze airline. Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: vliegen, marketing, merk

CELTH





||| Nieuws |||

03/03/25
Artikelen Capita Selecta uit Trendrapport online
Alle artikelen in het hoofdstuk Capita Selecta van het nieuwste Trendrapport staan online. Mede dankzij partners CELTH en NBTC vrij toegankelijk.
03/03/25
Exclusief voor leden
GoVolta's budgettrein strandt door financieringsproblemen
Een ontluisterend interview in de Volkskrant met de initiatiefnemers van GoVolta, het bedrijf van Maarten Bastian en Hessel Winkelman. Ze hadden grootse plannen om in 2025 budgettreinen door Europa te laten rijden.
03/03/25
Wandelnetwerk Ieperboog Oost in de prijzen
Het wandelnetwerk Ieperboog Oost van Westtoer is op de eerste dag van de Fiets en Wandelbeurs in Gent bekroond tot Wandelroute van het Jaar 2025. Deze prestigieuze prijs wordt jaarlijks toegekend aan nieuwe of recent gewijzigde wandelroutes in de Benelux.
03/03/25
Het effect van ‘Wie is de Mol’ op bestemmingen
Na elk seizoen van "Wie is de Mol?" stijgt het aantal Nederlandse vakantieboekingen naar de landen waar het populaire tv-programma is opgenomen. Autoverhuurbedrijf Sunny Cars meldt een opvallende toename in de verhuur van auto’s in de landen waar de opnames waren.
03/03/25
Exclusief voor leden
Low Carbon Travels en Nature Travel Lab bundelen krachten
Nature Travel Lab en Low Carbon Travels hebben de handen ineengeslagen om duurzame en natuurgerichte reizen te stimuleren.
03/03/25
Exclusief voor leden
Museum Batavialand krijgt nationale allure
Museum Batavialand wordt de komende jaren ingrijpend vernieuwd. Provinciale Staten van Flevoland hebben ingestemd met de plannen om het museumcomplex en de presentaties voor 25 miljoen euro te moderniseren. Zowel de provincie Flevoland, gemeente Lelystad als fondsen en sponsoren dragen daaraan bij.
03/03/25
Exclusief voor leden
NAVO-top: Varend Corso gaat niet door
Het bestuur van Varend Corso Westland heeft het weloverwogen en moeilijke besluit moeten nemen dat het evenement dit jaar niet door kan gaan. De NAVO-top zit dit typische Hollandse evenement dwars.
03/03/25
Exclusief voor leden
Merlin Entertainments opent derde Peppa Pig themapark
De attractie in Dallas-Fort Worth is het derde Peppa Pig-themapark van Merlin dat wereldwijd wordt geopend en het tweede in de VS. De investering bedraagt meer dan $ 40 miljoen.

||| Agenda |||

11/03/25
11/03/25 t/m 11-03-25: Frysk Toerisme Festival
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...
24/03/25
24/03/25 t/m 24-03-25: 2Daagse Glamping Inspiratiereis
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert van maandag 24 maart 2025 tot en met d...
05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...