Geplaatst op: 20-06-2024
Auteur: Marc Gerlings

Met welke merken ga jij de samenwerking aan?

Delta en Missoni over hoe de samenwerking hun merken versterken

Met welke merken ga jij de samenwerking aan?
De Missoni kit voor Delta One. Foto: Delta Airlines.
Bij welke andere merken past jouw reismerk? Steeds vaker zien we samenwerkingsverbanden tussen merken en de reiswereld. Ben je dan een luxe merk samen of kies je bijvoorbeeld voor een avontuurlijke marktbenadering. Delta Airlines ziet kansen in de samenwerking met het Italiaanse luxe modemerk Missoni. Hier leggen we uit hoe beide merken weerwaarde uit de samenwerking halen.

De Delta One premium reisbeleving wordt binnenkort nog iets exclusiever dankzij een nieuwe samenwerking van Delta Air Lines met het Italiaanse luxemodehuis Missoni, bekend van het creatieve gebruik van kleuren en patronen. De typerende styling wordt verweven in meerdere contactmomenten van de Delta One business class ervaring.  Maar Missoni is op meer locaties zichtbaar bij deze airline. Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: vliegen, marketing, merk

CELTH
 
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   


||| Nieuws |||

13/09/24
Center Parcs kiest voor bureau VML
Na een pitchronde tussen drie kanshebbers kwam communicatiebureau VML als winnaar uit de bus voor Center Parcs. Dit wereldwijd opererende creatieve bedrijf is sinds september 2024 verantwoordelijk voor alle Center Parcs-campagnes.
11/09/24
Hoger beroep over mountainbikeroute Sallandse Heuvelrug
Routenetwerken Twente is het niet eens met de gerechtelijke uitspraak over de langere sluiting van de mountainbikeroute op de Sallandse Heuvelrug en gaat in hoger beroep. De beheerorganisatie zet nu ook eigen onderzoek naar flora en fauna in.
11/09/24
Pier Scheveningen krijgt hotel, wellness en congrescentrum
Het reuzenrad blijft het icoon na de uitvoering van de nieuwe plannen voor de kenmerkende Pier van Scheveningen. De eigenaren willen meer leisurefuncties toevoegen aan de constructie die dringend aan renovatie toe is.
09/09/24
Exclusief voor leden
TUI opent winkel in Rijssen
Rijssen heeft het lang zonder een lokaal reisbureau moeten doen. Maar dat is met de komst van de TUI shop Rijssen verleden tijd.
06/09/24
Exclusief voor leden
Stijging inkomen of koopkrachtherstel?
In 2024 zien we een historisch grote stijging van de reële inkomens. De inflatie daalt namelijk flink en de lonen stijgen door is de verwachting van bank ING. De consumptie zal niet makkelijk stijgen. Hoe zit dat?
04/09/24
Inwoners Achterhoek tevreden over toerisme
Uit een groot inwoneronderzoek blijkt dat de meeste inwoners van de Achterhoek tevreden zijn over het toerisme in hun gemeente. De voordelen wegen volgens inwoners op tegen de nadelen, en verdere aanmoediging van recreatie en toerisme wordt ruim ondersteund.
04/09/24
Exclusief voor leden
Grote internationale toeristische verschuivingen verwacht
De Verenigde Staten is in economisch opzicht de grootste toeristische markt ter wereld maar wordt het komend decennium ingehaald door China en ook andere landen nemen de positie van traditionele toeristische landen in.
02/09/24
Exclusief voor leden
Eerste kerkelijke locatie in Friesland bij Grootste Museum
Het Grootste Museum van Nederland, het landelijke project van Museum Catharijneconvent waarbij kerken, synagogen, tempels en moskeeën door heel Nederland hun deuren openen voor een breed cultureel publiek, wordt nog groter. Op zaterdag 14 september wordt de Laurentiuskerk in Kimswerd onderdeel van dit project.