Met welke merken ga jij de samenwerking aan?
Delta en Missoni over hoe de samenwerking hun merken versterken
De Missoni kit voor Delta One. Foto: Delta Airlines.
Bij welke andere merken past jouw reismerk? Steeds vaker zien we samenwerkingsverbanden tussen merken en de reiswereld. Ben je dan een luxe merk samen of kies je bijvoorbeeld voor een avontuurlijke marktbenadering. Delta Airlines ziet kansen in de samenwerking met het Italiaanse luxe modemerk Missoni. Hier leggen we uit hoe beide merken weerwaarde uit de samenwerking halen.
De Delta One premium reisbeleving wordt binnenkort nog iets exclusiever dankzij een nieuwe samenwerking van Delta Air Lines met het Italiaanse luxemodehuis Missoni, bekend van het creatieve gebruik van kleuren en patronen. De typerende styling wordt verweven in meerdere contactmomenten van de Delta One business class ervaring. Maar Missoni is op meer locaties zichtbaar bij deze airline. Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Reis & vervoer, Toerisme, Zakelijk toerisme
Trefwoorden: vliegen, marketing, merk