Geplaatst op: 28-06-2024
Auteur: Marc Gerlings

HotelPlanner.com sponsor Nederlandse Triathlon Bond (NTB).

HotelPlanner.com sponsor Nederlandse Triathlon Bond (NTB).
HotelPlanner.com is sponsor geworden van de Nederlandse Triathlon Bond (NTB).

HotelPlanner.com is wereldwijd een van de grootste leveranciers van online hotelreserveringen voor groepen. HotelPlanner.com staat in de top vijftig van meest bezochte reiswebsites en op nummer één voor groepsreizen.

Door gebruik te maken van een gepatenteerde technologie zoekt HotelPlanner uit een aanbod van meer dan 1,4 miljoen hotels en alternatieve accommodaties naar de beste aanbiedingen voor groeps-, persoonlijke- en zakenreizen. Via de website HotelPlanner.com kunnen sportteams, families, bedrijven of vriendengroepen vrijblijvend accommodaties zoeken en speciale wensen, zoals maaltijden en sportfaciliteiten, aangeven. 

Door gebruik te maken van HotelPlanner.com kunnen grote of kleinere groepen tot 65% (en gemiddeld zo’n 15%) korting krijgen op de standaard tarieven, meldt het bedrijf.

NTB-directeur Thorwald Veneberg is blij met de samenwerking met HotelPlanner. "We kunnen dankzij dit partnerschap de kosten voor hotelovernachtingen verminderen. Niet alleen voor onze topsporters, maar ook voor teams, verenigingen en agegroupers en hun familie. Zo maken we de sport voor onze leden, ook als je verder van huis aan een triathlon wilt meedoen, nog toegankelijker.”

Tim Hentschel, medeoprichter en algemeen directeur van HotelPlanner.com vult aan: "Onze diensten zijn er op gericht om de stress rondom het boeken van groepsaccommodaties te verminderen en atleten te voorzien van betrouwbare accommodaties voor een competitieve prijs.”

NTB-leden kunnen via een speciaal ingerichte pagina accommodaties vinden en boeken.
Trefwoorden: hotel, boekingssite, sponsor, triatlon, ntb

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
28/10/24
Halsema slaat eerste munt Amsterdam 750 jaar
Burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema, heeft op 27 oktober de eerste zilveren herdenkingsmunt vo...
25/10/24
Strategische agenda stedelijk toerisme
Het Lectorenplatform en Expertisenetwerk Sustainable Urban Tourism (ENSUT) hebben hun strategische agenda Urban Tourism: A Call to Action gepresenteerd. Deze onderzoeksagenda heeft als doel om het begrip van (transformative) urban tourism te verdiepen en de samenwerking tussen alle betrokken partijen te stimuleren en te faciliteren.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.