Travel Challenge scoort hoog in samenspel studenten en reisbedrijven
Lagerhuis discussie bij Travel Challenge. Foto: met dank aan Reiswerk.
De recente Travel Challenge van Reiswerk scoort gemiddeld een 8,7 bij deelnemende bedrijven, studenten en onderwijsinstellingen. Reiswerk dat het door die hoge score meteen gemotiveerd is om de Travel Challenge voor 2025 op te zetten.
De Travel Challenge biedt deelnemende bedrijven een laagdrempelige manier om topstudenten te ontmoeten en te leren kennen. In plaats van een normaal sollicitatiegesprek van een half uur, breng je op de Travel Challenge vijf dagen door met 64 toppers. De studenten ervaren de druk om een goed concept neer te zetten. Het is voor deze toppers natuurlijk ook een mooi gevoel als dat ook lukt en gewaardeerd wordt.
Game en business case
De studenten beoordeelden het evenement gemiddeld met een 8,2. Ze vonden de wie-is-de-mol games geweldig, de bestemming prachtig en de business case heel interessant. Daarnaast vonden zij het een leuke manier om meer over de reisbranche te leren en de baanmogelijkheden te verkennen.
De aftermovie Travel Challenge 2024.
2025 een nieuwe Travel Challenge
In de komende tijd vinden er nog veel gesprekken plaats tussen reisbedrijven en studenten, en er worden speciale kennismakingsdagen georganiseerd door verschillende reisbedrijven, meldt Reiswerk. "We zijn verheugd te zien dat er zoveel waardevolle connecties zijn ontstaan."
De datum van de Travel Challenge zal vergelijkbaar zijn met dit jaar, eind mei en begin juni. De bestemming blijft nog een verrassing en wordt later in 2024 bekendgemaakt.
Topics:Reis & vervoer
Trefwoorden: Rotterdam, horeca, beleid, hospitality, destinatie