Geplaatst op: 19-07-2024
Auteur: Redactie
NRIT

Zeeland.com lanceerde zomercampagne op Concert at SEA

Zeeland.com lanceerde zomercampagne op Concert at SEA

Zeeland.com, het marketingkanaal van Zeeland dat wordt beheerd door de Provincie Zeeland, heeft haar nieuwe zomercampagne ‘Ik wil alleen maar Zeeland’ gelanceerd. Deze campagne bouwt voort op de vorige zomercampagne en heeft als doel Zeeland te positioneren als een aantrekkelijke regio om te leven en te werken.

De campagne werd gelanceerd tijdens Concert at SEA, waar het zichtbaar was voor alle bezoekers. . Een groot deel van de bezoekers van Concert at SEA komt van buiten Zeeland, waardoor er een waardevolle doelgroep met potentiële Zeeuwen rondloopt. Het is de bedoeling om deze doelgroep bewust te maken van het feit dat Zeeland meer is dan een fijne vrijetijds- en vakantieprovincie.

De campagne richt zich op alle aspecten van Zeeland en waarom je alleen maar Zeeland zou willen. De campagne is op en rondom het terrein van Concert at SEA breed on- en offline zichtbaar; van het mainstage tot de offline activatie met Jeu de Boules banen en van de sociale media kanalen tot digital out of home uitingen. Daarnaast zal de campagne ook te zien zijn op de eigen kanalen van zeeland.com via eigen sociale media kanalen en advertenties middels YouTube en Google.

Op Concert at SEA was de campagne fysiek aanwezig. Bezoekers konden deelnemen aan een potje Jeu de Boules en een winactie waarbij ze moeten raden hoeveel mensen in 2022 naar Zeeland zijn verhuisd. De winactie draagt bij aan het aantal nieuwsbrief abonnees voor zeeland.com, waardoor de doelgroep ook na Concert at SEA geïnspireerd blijft over leven, werken, studeren, ondernemen en recreëren in Zeeland.

Trefwoorden: dmo, zeeland, evenementen, concerten, campagnes

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/01/25
Winnaars Parkvakanties Awards 2025 bekendgemaakt
Bezoekers van recreatieplatform Parkvakanties heeft gestemd. Landal GreenParks en Resort Hof van Saksen kregen de meeste prijzen.
16/01/25
Gelderland trekt bijna 5 miljoen verblijfgasten in 2024
Stijging van 5,4% van gasten die minstens één macht in Gelderland verbleven. Het dagtoerisme groeide 13% bij attracties.
16/01/25
Meer dan de helft van Nederlandse wintersporters vindt wintersportervaring onvervangbaar, zelfs met minder sneeuw
Meer dan zeven op de tien Nederlandse wintersporters zeggen dat wintersport voor hen niet alleen om sneeuw draait maar vooral om de fijne sfeer en het gevoel van vrijheid.
09/01/25
Exclusief voor leden
56% vakantiegangers blij met vakantie zonder planning
Tijdens de Vakantiebeurs 2025 komt touroperator Sunweb met onderzoek naar motieven en gedrag voor en tijdens vakantie. Wat blijkt, "reizen is vaak een vlucht van de dagelijkse verantwoordelijkheden." Plus millennials voelen zich vaak schuldig over dat geluier tijdens vakantie.
08/01/25
Horeca van herstel naar crisis: aantal faillissementen piekt in 2025
De Nederlandse restaurantbranche dreigt in 2025 een recordaantal van 450 failissementen te bereiken, blijkt uit een analyse van ABN AMRO en Hotelschool The Hague.
08/01/25
Zomervakantie 2025: Dit zijn de trends
Onderzoeken van TUI resulteren in een vijftal trends en een overzicht van de meest geboekte bestemmingen op dit moment.
08/01/25
Exclusief voor leden
8% meer reizigers voor Schiphol in 2024
In 2024 reisden 66,8 miljoen reizigers met het vliegtuig van, via of naar luchthaven Schiphol. Dat is een toename van 8% ten opzichte van 2023.
07/01/25
FNV organiseert Expertmeeting Kankerverwekkende Vliegtuiguitstoot
Vakbond FNV houdt op vrijdag 10 januari een expertmeeting over de gevaren van kankerverwekkende vliegtuiguitstoot voor de medewerkers op Schiphol. Onderzoek is noodzakelijk, meldt de vakbond.