Geplaatst op: 19-07-2024
Auteur: Redactie
NRIT

Zeeland.com lanceerde zomercampagne op Concert at SEA

Zeeland.com lanceerde zomercampagne op Concert at SEA

Zeeland.com, het marketingkanaal van Zeeland dat wordt beheerd door de Provincie Zeeland, heeft haar nieuwe zomercampagne ‘Ik wil alleen maar Zeeland’ gelanceerd. Deze campagne bouwt voort op de vorige zomercampagne en heeft als doel Zeeland te positioneren als een aantrekkelijke regio om te leven en te werken.

De campagne werd gelanceerd tijdens Concert at SEA, waar het zichtbaar was voor alle bezoekers. . Een groot deel van de bezoekers van Concert at SEA komt van buiten Zeeland, waardoor er een waardevolle doelgroep met potentiële Zeeuwen rondloopt. Het is de bedoeling om deze doelgroep bewust te maken van het feit dat Zeeland meer is dan een fijne vrijetijds- en vakantieprovincie.

De campagne richt zich op alle aspecten van Zeeland en waarom je alleen maar Zeeland zou willen. De campagne is op en rondom het terrein van Concert at SEA breed on- en offline zichtbaar; van het mainstage tot de offline activatie met Jeu de Boules banen en van de sociale media kanalen tot digital out of home uitingen. Daarnaast zal de campagne ook te zien zijn op de eigen kanalen van zeeland.com via eigen sociale media kanalen en advertenties middels YouTube en Google.

Op Concert at SEA was de campagne fysiek aanwezig. Bezoekers konden deelnemen aan een potje Jeu de Boules en een winactie waarbij ze moeten raden hoeveel mensen in 2022 naar Zeeland zijn verhuisd. De winactie draagt bij aan het aantal nieuwsbrief abonnees voor zeeland.com, waardoor de doelgroep ook na Concert at SEA geïnspireerd blijft over leven, werken, studeren, ondernemen en recreëren in Zeeland.

Trefwoorden: dmo, zeeland, evenementen, concerten, campagnes

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

20/12/24
De Brabantse Winter keert terug met meer glitter en glamour
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
13/12/24
Minder diversiteit ondanks meer optredens op festivals
Het Nederlandse festivalseizoen van 2024 liet een opvallende verschuiving zien in de muziekprogrammering. Dancemuziek domineerde de podia, terwijl rockmuziek terrein verloor. Dit blijkt uit het rapport 'Festivalprogrammering in Nederland 2024', samengesteld door Martijn Mulder.
06/12/24
Kerststad Valkenburg viert internationale erkenning
Kerststad Valkenburg is uitgeroepen tot de 7e beste kerstmarkt van Europa door European Best Christmas Markets. Bovendien is Valkenburg wederom bekroond als Beste Kerstmarkt van Nederland en heeft het voor het tweede jaar op rij de award voor Beste Kerstparade van Europa gewonnen. Als kers op de taart staat Valkenburg weer in de prestigieuze CNN-lijst van 'European towns and cities that look like Christmas'.
04/12/24
Nieuwe voorzitter en ambassadeur voor Varend Corso
Varend Corso Westland krijgt een nieuwe voorzitter. Irma Smits neemt de voorzittershamer over van Ro...
03/12/24
De genomineerden voor de Horecava Awards 2025 zijn bekend!
De winnaars voor de horecava Innovation en de Horecava Sustainability Award worden bekend gemaakt tijdens de opening Horecava 2025.
29/11/24
Exclusief voor leden
Tweede editie van Light Safari na eerste succesvolle editie
De tweede editie van Light Safari in Safaripark Beekse Bergen is van start gegaan. Vorig jaar trok het evenement meer dan 185.000 bezoekers en dit jaar belooft het nog spectaculairder te worden.
29/11/24
Acceleratieprogramma voor innovatie zakelijke evenementen van start
Het Acceleratie Programma van het EU-gefinancierde project ‘BEFuture’ heeft 30.000 euro per project beschikbaar voor Nederlandse innovaties die de technologische en duurzame transitie in de zakelijke evenementen sector ondersteunen.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.