Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 19-07-2024
Auteur: Redactie
NRIT

Zeeland.com lanceerde zomercampagne op Concert at SEA

Zeeland.com lanceerde zomercampagne op Concert at SEA

Zeeland.com, het marketingkanaal van Zeeland dat wordt beheerd door de Provincie Zeeland, heeft haar nieuwe zomercampagne ‘Ik wil alleen maar Zeeland’ gelanceerd. Deze campagne bouwt voort op de vorige zomercampagne en heeft als doel Zeeland te positioneren als een aantrekkelijke regio om te leven en te werken.

De campagne werd gelanceerd tijdens Concert at SEA, waar het zichtbaar was voor alle bezoekers. . Een groot deel van de bezoekers van Concert at SEA komt van buiten Zeeland, waardoor er een waardevolle doelgroep met potentiële Zeeuwen rondloopt. Het is de bedoeling om deze doelgroep bewust te maken van het feit dat Zeeland meer is dan een fijne vrijetijds- en vakantieprovincie.

De campagne richt zich op alle aspecten van Zeeland en waarom je alleen maar Zeeland zou willen. De campagne is op en rondom het terrein van Concert at SEA breed on- en offline zichtbaar; van het mainstage tot de offline activatie met Jeu de Boules banen en van de sociale media kanalen tot digital out of home uitingen. Daarnaast zal de campagne ook te zien zijn op de eigen kanalen van zeeland.com via eigen sociale media kanalen en advertenties middels YouTube en Google.

Op Concert at SEA was de campagne fysiek aanwezig. Bezoekers konden deelnemen aan een potje Jeu de Boules en een winactie waarbij ze moeten raden hoeveel mensen in 2022 naar Zeeland zijn verhuisd. De winactie draagt bij aan het aantal nieuwsbrief abonnees voor zeeland.com, waardoor de doelgroep ook na Concert at SEA geïnspireerd blijft over leven, werken, studeren, ondernemen en recreëren in Zeeland.

Trefwoorden: dmo, zeeland, evenementen, concerten, campagnes

CELTH



||| Nieuws |||

31/03/25
Nederlandse reizigers ontdekken Korea
Korea is in opmars als populaire reisbestemming onder Nederlandse vakantiegangers.
31/03/25
Tourism4SDG brengt partners samen voor duurzamer toerisme
Het Interreg Europe project Tourism4SDG zette stappen richting duurzamer toerisme tijdens recente partnermeetings. Dit project richt zich op het verbeteren van de effectiviteit van beleidsinstrumenten in het toerisme, met als doel de Duurzame Ontwikkelingsdoelen (SDG's) van de Verenigde Naties te bereiken. Tourism4SDG wordt gefinancierd door het Interreg Europe-programma, dat regionale samenwerking in Europa ondersteunt.
31/03/25
Apenheul breidt uit
Stichting Apenheul heeft Restaurant de Boschvijver overgenomen.
28/03/25
Exclusief voor leden
TUI signaleert opvallende trends in meivakanties
Uit de nieuwste boekingscijfers van TUI Nederland blijkt dat Nederlanders tijdens de meivakantie 2025 vaker kiezen voor verre zonbestemmingen. Curaçao, Bonaire en Cancún zijn de favorieten, terwijl Jamaica en de Dominicaanse Republiek een opvallende groei laten zien. Maar ook vintagevakanties zijn in trek.
28/03/25
Exclusief voor leden
Subsidie naar 12 evenementen die identiteit Groningen versterken
Gedeputeerde Staten van provincie Groningen hebben in totaal 297.000 euro subsidie toegekend aan twaalf karakteristieke evenementen die dit jaar in Groningen plaatsvinden.
28/03/25
Exclusief voor leden
Kiellegging van Seven Seas Prestige
Regent Seven Seas Cruises® heeft op de Fincantieri-scheepswerf in het Italiaanse Marghera de kiellegging van de Seven Seas Prestige™ gevierd.
27/03/25
1931 Congrescentrum Brabanthallen is eerste congreslocatie met vaste Sign Language Coffee Bar
1931 Congrescentrum Brabanthallen is vanaf april de eerste in Nederland met een koffiebar waar je in gebarentaal leert een koffie te bestellen. De gebaarista's staan dagelijks klaar.
27/03/25
Succes voor HISWA-RECRON en Watersportverbond tegen gemeente Amsterdam
Watersportorganisaties HISWA-RECRON en het Koninklijk Nederlands Watersportverbond hebben succes geboekt in hun strijd tegen de gemeente Amsterdam rond het instellen van een emissieroze zone.

||| Agenda |||

05/04/25
05/04/25 t/m 05-04-25: Impact Fair
Impact Fair rolt op zaterdag 5 april de groene loper uit voor iedereen die zijn of haar steentje op ...
12/04/25
12/04/25 t/m 12-04-25: Campervan Days
Na een succesvolle eerste editie in 2024 keert Campervan Days op 12 en 13 april 2025 terug...
05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...