Geplaatst op: 25-07-2024
Auteur: Redactie
NRIT

Twee nieuwe parken voor TopParken

Twee nieuwe parken voor TopParken

TopParken is de verhuur gestart van vakantiehuizen op  twee nieuwste locaties, Resort de Brabantse Kempen en Resort Lexmond. Beide parken zijn recentelijk toegevoegd aan het portfolio van de vakantieaanbieder. Topparken heeft inmiddels 19 parken in Nederland in exploitatie.

Resort de Brabantse Kempen

Resort de Brabantse Kempen is eind 2024 overgenomen en stond eerder bekend als Vakantiepark De Hertenwei. Gelegen in Lage Mierde, Noord-Brabant, biedt Resort de Brabantse Kempen een scala aan faciliteiten, waaronder een binnen- en buitenzwembad, midgetgolfbaan, padelbaan, parkwinkel en diverse speeltuinen. Later dit jaar wordt dit uitgebreid met een vernieuwd binnenzwembad en restaurant. Het resort ligt nabij natuurgebied de Brabantse Kempen, de Belgische grens en diverse toeristische trekpleisters. Het park omvat 50 vakantiewoningen die in bezit zijn van particuliere eigenaren.

Resort Lexmond

Resort Lexmond, gelegen aan de rivier de Lek, biedt kampeerplaatsen en vakantiehuizen, waaronder tiny houses. Het resort beschikt over een recreatiestrand en diverse nieuwe faciliteiten, zoals een buitenzwembad, restaurant met dakterras en een speeltuin. Resort Lexmond is gerealiseerd op voormalige campings Leuk en De Uiterwaard. 

Snelle doorlooptijd

TopParken is blij met de uitbreiding van hun aanbod. Chadli Hachani, marketing manager over de start van de verhuur: ‘Resort de Brabantse Kempen en Resort Lexmond liggen op prachtige locaties. De vakantieparken passen dan ook perfect binnen ons aanbod, waarin unieke locaties en natuurrijke omgevingen centraal staan’. Hij vervolgt: ‘De eerste vakantiehuizen kunnen aanbieden in de verhuur, na maanden hard werken, is altijd weer een mooie mijlpaal. Zonder de inzet van onze medewerkers hadden we dit niet kunnen bereiken, we zijn dan ook trots op hen én op het resultaat’.

Trefwoorden: verblijfsrecreatie, vakantieparken, Utrecht, Noord-Brabant

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
28/10/24
Boekingen wintersportvakantie blijven op peil
Ondanks de milde temperaturen en beperkte sneeuwzekerheid in bepaalde wintersportgebieden tijdens afgelopen seizoen, blijven de wintersportboekingen naar Oostenrijk voor komend seizoen verrassend stabiel. Dit blijkt uit de data van vakantiehuizenverhuurder Villa for You en de Nederlandse Ski Vereniging.
15/10/24
Brabanthallen voegt nog meer variatie in ruimtes toe met nieuwe gebieden De Hertog en Bosch Congreszalen
Na een grote verbouwing neemt de evenementenlocatie twee compleet vernieuwde gebieden in gebruik.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
10/10/24
Friesland versterkt positie als duurzame congresbestemming
Tijdens een netwerkevent presenteerde Friesland Convention Partners hun nieuwe magazine dat Friesland positioneert als dé duurzame congresbestemming.
08/10/24
Exclusief voor leden
SnowWorld houdt met Filzmoos winterevent in hoofdstad
Met de eerste sneeuw in de Alpen neemt de interesse in wintersport ook in Nederland significant toe. Aanleiding voor het Oostenrijkse wintersportdorp 'Filzmoos' om de opening van het wintersportseizoen kracht bij te zetten door een tweedaags evenement te organiseren in SnowWorld Amsterdam.
08/10/24
Exclusief voor leden
Nederlandse DJ geeft start muziekreeks Ras Al Khaimah
De Nederlandse DJ Armin van Buuren geeft op 24 oktober het startschot voor de 'Seven Wonders'-evenementenreeks met de nog nooit vertoonde show 'Pillars of Creation'. De reeks is een promotie van deze stad in de Verenigde Arabische Emiraten.
03/10/24
ZigZag campagne in Breda voor cultuur
Om aandacht te vestigen op het rijke cultuuraanbod in de stad is Breda Marketing in opdracht van Gemeente Breda gestart met de campagne ‘ZigZag door cultureel Breda’. De campagne etaleert de mix in aanbod, van groot tot ‘klein dat groots is’.