Geplaatst op: 25-07-2024
Auteur: Redactie
NRIT

Twee nieuwe parken voor TopParken

Twee nieuwe parken voor TopParken

TopParken is de verhuur gestart van vakantiehuizen op  twee nieuwste locaties, Resort de Brabantse Kempen en Resort Lexmond. Beide parken zijn recentelijk toegevoegd aan het portfolio van de vakantieaanbieder. Topparken heeft inmiddels 19 parken in Nederland in exploitatie.

Resort de Brabantse Kempen

Resort de Brabantse Kempen is eind 2024 overgenomen en stond eerder bekend als Vakantiepark De Hertenwei. Gelegen in Lage Mierde, Noord-Brabant, biedt Resort de Brabantse Kempen een scala aan faciliteiten, waaronder een binnen- en buitenzwembad, midgetgolfbaan, padelbaan, parkwinkel en diverse speeltuinen. Later dit jaar wordt dit uitgebreid met een vernieuwd binnenzwembad en restaurant. Het resort ligt nabij natuurgebied de Brabantse Kempen, de Belgische grens en diverse toeristische trekpleisters. Het park omvat 50 vakantiewoningen die in bezit zijn van particuliere eigenaren.

Resort Lexmond

Resort Lexmond, gelegen aan de rivier de Lek, biedt kampeerplaatsen en vakantiehuizen, waaronder tiny houses. Het resort beschikt over een recreatiestrand en diverse nieuwe faciliteiten, zoals een buitenzwembad, restaurant met dakterras en een speeltuin. Resort Lexmond is gerealiseerd op voormalige campings Leuk en De Uiterwaard. 

Snelle doorlooptijd

TopParken is blij met de uitbreiding van hun aanbod. Chadli Hachani, marketing manager over de start van de verhuur: ‘Resort de Brabantse Kempen en Resort Lexmond liggen op prachtige locaties. De vakantieparken passen dan ook perfect binnen ons aanbod, waarin unieke locaties en natuurrijke omgevingen centraal staan’. Hij vervolgt: ‘De eerste vakantiehuizen kunnen aanbieden in de verhuur, na maanden hard werken, is altijd weer een mooie mijlpaal. Zonder de inzet van onze medewerkers hadden we dit niet kunnen bereiken, we zijn dan ook trots op hen én op het resultaat’.

Trefwoorden: verblijfsrecreatie, vakantieparken, Utrecht, Noord-Brabant

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
28/10/24
Halsema slaat eerste munt Amsterdam 750 jaar
Burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema, heeft op 27 oktober de eerste zilveren herdenkingsmunt vo...
25/10/24
Strategische agenda stedelijk toerisme
Het Lectorenplatform en Expertisenetwerk Sustainable Urban Tourism (ENSUT) hebben hun strategische agenda Urban Tourism: A Call to Action gepresenteerd. Deze onderzoeksagenda heeft als doel om het begrip van (transformative) urban tourism te verdiepen en de samenwerking tussen alle betrokken partijen te stimuleren en te faciliteren.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
03/10/24
ZigZag campagne in Breda voor cultuur
Om aandacht te vestigen op het rijke cultuuraanbod in de stad is Breda Marketing in opdracht van Gemeente Breda gestart met de campagne ‘ZigZag door cultureel Breda’. De campagne etaleert de mix in aanbod, van groot tot ‘klein dat groots is’.
27/09/24
Exclusief voor leden
Frank Spooren kondigt vertrek aan bij VVV Texel
Na 8,5 jaar als directeur van VVV Texel, heeft Frank Spooren zijn vertrek aangekondigd. Per 1 maart 2025 zal hij zijn taken overdragen aan een nog te benoemen opvolger.