Geplaatst op: 06-08-2024
Auteur: Redactie
NRIT

Al 20.000 aanmeldingen voor Proefslaapweekend van EuroParcs in Oostenrijk

Al 20.000 aanmeldingen voor Proefslaapweekend van EuroParcs in Oostenrijk

EuroParcs viert de opening van het vierde Oostenrijkse park, EuroParcs Ossiacher See, met een Proefslaapweekend. De actie, ondersteund door 100%NL en Indebergen.nl, heeft al 20.000 aanmeldingen ontvangen.

"De interesse om gratis een weekend te komen proefslapen op ons nieuwe park in Oostenrijk is ongekend”, zegt Director Rental Martin de Boer. "Al 20.000 mensen hebben zich aangemeld via onze website of onze partners om het park te komen uitproberen!”

Win een weekend weg

Het Proefslaapweekend vindt plaats van 13 tot en met 16 september. Inschrijven kan nog tot 10 augustus via www.proefslapen.nl. Uit alle aanmeldingen worden prijswinnaars geloot die met vier personen een volledig verzorgd weekend op EuroParcs Ossiacher See mogen doorbrengen.

Verblijf in luxe

De winnaars verblijven in een gloednieuwe 4-persoons vakantiewoning en krijgen een uitgebreid activiteitenprogramma aangeboden. Ze worden verwend met ontbijt en diner gedurende het weekend. In de eerste fase van het vakantiepark zijn 22 vakantiewoningen opgeleverd, die allemaal worden ingezet voor het Proefslaapweekend. In de uiteindelijke fase omvat het park 74 vakantiewoningen met vier typen vakantiewoningen.

Ossiacher See

EuroParcs Ossiacher See is het vierde park in Oostenrijk in de portfolio van EuroParcs. De parken zijn gelegen in de deelstaat Karinthië. EuroParcs Ossiacher See ligt direct aan de oever van het meer en is uitermate geschikt voor vakantiegangers die op zoek zijn naar cultuur, buitenactiviteiten op het water van het meer of in de prachtige natuur rond het park en in de omringende Alpen.

Trefwoorden: verblijfsrecreatie, vakantieparken, Oostenrijk

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

28/10/24
FarmCamps zet sterker in op online en digitale marketing
FarmCamps, aanbieder van boerderijvakanties in binnen- en buitenland, heeft een samenwerking gesloten met digitaal marketingbureau Draft Digital.
25/10/24
Motie voor impacttoets btw-verhoging logies haalt het niet
De motie van Tweede Kamerleden Joost Sneller (D66) en Pieter Grinwis (ChristenUnie) voor een impacttoets op de voorgestelde btw verhoging voor logies heeft het niet gehaald. Brancheorganisatie HISWA-RECRON richt zich nu op de Eerste Kamer die heel kritisch is op deze maatregel.
25/10/24
Record voor Natuurkampeerkaart
In 2024 hebben meer dan 80.000 kampeerders de Natuurkampeerkaart aangeschaft: een absoluut record! Nooit eerder waren zoveel mensen op zoek naar rust, ruimte en natuur.
23/10/24
Vakantieparken in de fout met gezichtsherkenning
De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) heeft 8 vakantieparken onderzocht die gezichtsherkenning inzetten bij de toegang tot zwembaden en speeltuinen. Alle onderzochte vakantieparken bleken de privacywet te overtreden.
23/10/24
Nederlanders besteden meer aan vrijetijdsdiensten
Na een periode van terughoudendheid lijken consumenten weer meer te besteden. Vooral aan vrijetijdsbestedingen als vakanties, uitjes en restaurantbezoek wordt meer uitgegeven.
23/10/24
Exclusief voor leden
Familie Vos uit EuroParcs
Na bijna twintig jaar aan het roer te hebben gestaan, neemt de familie Vos afscheid van vakantieparkengroep EuroParcs. Oprichter Wouter Vos treedt per 1 november terug als CEO en verkoopt zijn aandelen aan grootaandeelhouder Waterland. Hij gaat verder met drie ex-EuroParcs parken.
18/10/24
Database logiesaccommodaties NL online
De Landelijke Data Alliantie heeft de Database Logiesaccommodaties NL gelanceerd. In deze database het aanbod van logiesaccommodaties in Nederland: van hotels, appartementen, bed&breakfast, huisjes- en kampeerterreinen tot groepsaccommodaties. Het aanbod is geïnventariseerd, verrijkt met relevante indicatoren en op een online platform beschikbaar gesteld door NRIT en Bureau Nijdam.
17/10/24
Exclusief voor leden
Hoe genereer je meer boekingen?
Airbnb lanceert maar liefst 50 nieuwe functionaliteiten op haar platform. Wat kunnen we van deze reisreus leren voor onze eigen boekingswebsite?