AI ontwikkeling voor inkoop bij horeca
Heineken en AND zetten data in voor scherpere inkoop
Jeroen Kleinhoven van AND. Foto: AND
AI doet ook in de horeca zijn intrede. Heineken werkt samen met een op AI gespecialiseerd bureau aan het optimaliseren van de inkoop voor de horecaondernemer. Het doel is duidelijk, meer producten van Heineken afnemen.
Heineken introduceert in partnerschap met digitale dienstverlener AND Digital ‘HeiDeal’ een B2B-platform. HeiDeal zal datagestuurde technologie en AI gebruiken om verkoopteams waardevolle deals en optimale contracten te laten samenstellen voor Heineken.
HeiDeal meldt dat Heineken scherpere contracten kan samenstellen door meerdere scenario's te modelleren die de marge, winstgevendheid en productmix optimaliseren. Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Horeca
Trefwoorden: horeca, AI, inkoop, ondernemer, business