Kinderen beslissen mee over camperbestemming
Uit onderzoek onder bijna 2.000 Nederlandse gebruikers van Campercontact blijkt dat 67% van de Nederlandse camperaars hun kinderen laat meebeslissen over de bestemming van het volgende camperavontuur. Deze trips duren gemiddeld zes dagen.De lengte van de reizen varieert: 22% houdt het bij korte trips tot 250 kilometer, terwijl 21% kiest voor avonturen van 2.000 kilometer of langer. "Deze cijfers laten zien dat het camperleven voorziet in de behoefte van heel verschillende typen reizigers,” aldus Jorian Keij, CEO van Camper...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: verblijfsrecreatie, campers, kampeerauto's, doelgroepen, kinderen