Geplaatst op: 27-08-2024
Auteur: Marc Gerlings

JRE fine dining spreekt met sales actie jongere doelgroep aan

JRE fine dining spreekt met sales actie jongere doelgroep aan
Iedereen tot 27 jaar die een reservering maakt bij de Nederlandse JRE-restaurants van 7 tot 13 oktober, krijgt  vijftig procent korting op de menuprijs. Jongeren hebben 'koudwatervrees', merkt de horecaorganisatie.

41 restaurants, verspreidt over heel Nederland en één op Bonaire,  doen mee met de actie. Met deze actie willen de gezamenlijke ondernemers de nieuwe generatie laten kennis maken met fine dining in een ontspannen sfeer. De terughoudendheid bij deze jonge doelgroep heeft niet alleen met prijs te maken.

"Koudwatervrees”

Marko Karelse, voorzitter JRE-Nederland en eigenaar van Villa La Ruche in Voorburg: "Restaurateurs zien best wel wat "koudwatervrees” bij deze generatie. Ze geven gerust veel geld uit aan een dance- of muziekfestival, maar een fine dining restaurant met een Michelinster wordt als duur en zelfs een beetje streng gezien. Met deze actie bewijzen wij met alle 42 leden van JRE-Nederland graag het tegendeel.”

Er kan vanaf nu telefonisch of in sommige gevallen online worden gereserveerd bij het restaurant naar keuze onder vermeldingen van "Jongerenweek”. De reserveringen verlopen op basis van beschikbaarheid en zijn niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen. Om er zeker van te zijn dat men aan de opgestelde actievoorwaarden voldoet, vragen de restaurants je een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

De actie is een initiatief van JRE-Nederland en wordt mede mogelijk gemaakt door vaste partner illy caffè. Drie deelnemers aan de actie maken kans op een illy koffiemachine, JRE Giftcard ter waarde van €225,- te besteden bij een JRE-restaurant naar keuze of een illy Art Collectie. Voor meer informatie en de actievoorwaarden, kijk op jre.eu/nl/jre-jongerenweek

JRE-Jeunes Restaurateurs is een vereniging van jonge restaurateurs die hun talent en passie voor gastronomie delen met gelijkgestemden. De vereniging telt meer dan 390 restaurants en 160 hotels verspreid over 16 landen. Bij JRE draait alles om delen, stimuleren en inspireren. JRE chefs combineren top-kooktalent met passie voor de keuken en het gebruik van lokale producten met behoud van traditie. Voor meer informatie over deze vereniging, zie JRE.nl

Trefwoorden: horeca, fine dining, doelgroep, marketing, communicatie

CELTH





||| Nieuws |||

12/03/25
Exclusief voor leden
KLM migreert applicaties naar cloud
Accenture werkt samen met Air France-KLM om de bestaande applicaties van de luchtvaartgroep te transformeren en te migreren naar de cloud. Hierbij wordt afgestapt van de drie eigen datacenters. Dat is van grote invloed op het proces en de klantervaring.
12/03/25
Efteling Grand Hotel opent op 1 augustus 2025
Het Efteling Grand Hotel opent op 1 augustus 2025 de deuren voor gasten. Efteling investeert 50 miljoen euro in de bouw van het Efteling Grand Hotel. Het is dan het grootste hotel van het Brabantse attractiepark.
12/03/25
Exclusief voor leden
Landal rolt nieuwe merkidentiteit uit
Landal GreenParks en Roompot hebben een belangrijke stap gezet in hun transformatie naar Landal. Vanaf 10 maart 2025 zijn de eerste visuele elementen van de nieuwe merkidentiteit gepresenteerd aan gasten.
12/03/25
Exclusief voor leden
Voor 2026 verhuist Brabantse camperbeurs naar Brabanthallen
De organisator EasyFairs van de Camperbeurs kondigt aan dat de editie in Brabant vanaf 2026 een nieuwe locatie krijgt: Brabanthallen in Den Bosch.
11/03/25
Privium lounge open in Eindhoven Airport
Deze week is op Eindhoven Airport door de Schiphol Group de Privium ExpressLounge officieel geopend. De lounge bevindt zich op de eerste verdieping, naast de Starbucks.
10/03/25
Exclusief voor leden
Rotterdam The Hague Airport sorteert voor op grotere vliegtuigen
Na de modernisering van de vertrekhal en de security, gaat Rotterdam The Hague Airport (RTHA) aan de slag met de volgende fase in het toekomstbestendig maken van de luchthaven. Dit betekent dat de werkplekken van de operationele afdelingen in de terminal worden verbeterd en er aanpassingen worden gedaan in het passagiersproces.
10/03/25
Sunny Cars sluit aan als nieuwe businesspartner van VvKR
Autoverhuurspecialist Sunny Cars,één van de grootste autoverhuurders ter wereld en een vertrouwde naam is nieuwe businesspartner van VvKR.
10/03/25
Madurodam opent deze zomer ‘De Windjager’: een nieuwe indoor attractie die draait om wind 
Madurodam, opent deze zomer een nieuwe attractie ‘De Windjager’. In de nieuwe overdekte dark ride stappen bezoekers voor het eerst in een rijdend voertuig en kunnen ze op een verrassende manier beleven hoe Nederland al eeuwen de kracht van de wind weet te benutten.

||| Agenda |||

18/03/25
18/03/25 t/m 18-03-25: Embrace Quality of Life
Op 18 maart 2025 organiseert Booking Experts het jaarlijkse kennisevent Embrace. Dit evenement is d&...
24/03/25
24/03/25 t/m 24-03-25: 2Daagse Glamping Inspiratiereis
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert van maandag 24 maart 2025 tot en met d...
05/04/25
05/04/25 t/m 05-04-25: Impact Fair
Impact Fair rolt op zaterdag 5 april de groene loper uit voor iedereen die zijn of haar steentje op ...
05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...