Geplaatst op: 27-08-2024
Auteur: Marc Gerlings

JRE fine dining spreekt met sales actie jongere doelgroep aan

JRE fine dining spreekt met sales actie jongere doelgroep aan
Iedereen tot 27 jaar die een reservering maakt bij de Nederlandse JRE-restaurants van 7 tot 13 oktober, krijgt  vijftig procent korting op de menuprijs. Jongeren hebben 'koudwatervrees', merkt de horecaorganisatie.

41 restaurants, verspreidt over heel Nederland en één op Bonaire,  doen mee met de actie. Met deze actie willen de gezamenlijke ondernemers de nieuwe generatie laten kennis maken met fine dining in een ontspannen sfeer. De terughoudendheid bij deze jonge doelgroep heeft niet alleen met prijs te maken.

"Koudwatervrees”

Marko Karelse, voorzitter JRE-Nederland en eigenaar van Villa La Ruche in Voorburg: "Restaurateurs zien best wel wat "koudwatervrees” bij deze generatie. Ze geven gerust veel geld uit aan een dance- of muziekfestival, maar een fine dining restaurant met een Michelinster wordt als duur en zelfs een beetje streng gezien. Met deze actie bewijzen wij met alle 42 leden van JRE-Nederland graag het tegendeel.”

Er kan vanaf nu telefonisch of in sommige gevallen online worden gereserveerd bij het restaurant naar keuze onder vermeldingen van "Jongerenweek”. De reserveringen verlopen op basis van beschikbaarheid en zijn niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen. Om er zeker van te zijn dat men aan de opgestelde actievoorwaarden voldoet, vragen de restaurants je een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

De actie is een initiatief van JRE-Nederland en wordt mede mogelijk gemaakt door vaste partner illy caffè. Drie deelnemers aan de actie maken kans op een illy koffiemachine, JRE Giftcard ter waarde van €225,- te besteden bij een JRE-restaurant naar keuze of een illy Art Collectie. Voor meer informatie en de actievoorwaarden, kijk op jre.eu/nl/jre-jongerenweek

JRE-Jeunes Restaurateurs is een vereniging van jonge restaurateurs die hun talent en passie voor gastronomie delen met gelijkgestemden. De vereniging telt meer dan 390 restaurants en 160 hotels verspreid over 16 landen. Bij JRE draait alles om delen, stimuleren en inspireren. JRE chefs combineren top-kooktalent met passie voor de keuken en het gebruik van lokale producten met behoud van traditie. Voor meer informatie over deze vereniging, zie JRE.nl

Trefwoorden: horeca, fine dining, doelgroep, marketing, communicatie

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

31/12/24
Klimrijk Brabant breekt alle records: 50.665 bezoekers in 2024
Het was een jaar om nooit te vergeten voor Klimrijk Brabant. Het klimbos in Veldhoven heeft 2024 afgesloten met een ongekend bezoekersrecord: maar liefst 50.665 avonturiers hebben de klim uitdagingen aangenomen
31/12/24
Exclusief voor leden
Vakanties van Nederlanders in de kerst- en nieuwjaarsperiode: de feiten
Hoe gaan Nederlanders in de kerst- en nieuwjaarsperiode op vakantie? Waar gaan ze naar toe en met wie? Hamvraag is of we in meerderheid gaan skiën. Het CBS zocht dat uit.
31/12/24
Erfgoedbeleving in kaart gebracht
Zijn Nederlanders in erfgoed geinteresseerd en welke interactie hebben ze ermee? Dat is in kaart gebracht door de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed (RCE) en het Kenniscentrum Immaterieel Erfgoed Nederland (KIEN).
30/12/24
Tunnel Jonkheerpad officieel geopend
ProRail heeft samen met Brabants Landschap en de gemeente Oisterwijk de onderdoorgang bij het Jonkheerpad in natuurgebied Landgoed Nemerlaer begin december officieel geopend.
29/12/24
All in CARAVANING (AIC) beurs naar nieuwe locatie in China
Van 9 tot en met 11 mei 2025 vindt in China de internationale beurs voor campers en caravans op een nieuwe locatie plaats: het Shougang Convention & Exhibition Center in Beijing.
28/12/24
Elektrische bussen voor pendel P3 naar Schiphol
Luchthaven Schiphol en vervoersbedrijf Arriva introduceren elektrische bussen voor P3 Lang Parkeren.
27/12/24
Vakantie blijft populair ondanks prijsstijgingen
Ondanks de stijgende kosten van levensonderhoud, blijft de behoefte aan vakantie bij Nederlanders onverminderd groot. Echter, de prijsstijgingen dwingen een op de acht Nederlanders om minder vaak op vakantie te gaan of minder uit te geven.
27/12/24
Eerste wandelchallenge 30 minuten iedere dag
Koninklijke Wandelbond Nederland (KWbN) organiseert samen met Lana Witte-de Wit, Wandelaar des Vaderlands, de allereerste Nieuwjaars Wandelchallenge. De challenge, iedere dag 30 minuten wandelen.

||| Agenda |||

04/01/25
04/01/25 t/m 04-01-25: Vakantiebeurs voor bijzondere reizen
De Vakantiebeurs voor bijzondere reizen in Amsterdam op 4 en 5 januari is dé plek voor reizig...
08/01/25 t/m 09-01-25
08/01/25 t/m 09-01-25: Travel Trade Days
Va­kan­tie­beurs is het grootste rei­seve­ne­ment van het jaar, al meer dan 50 jaar bekend in ...
27/01/25
27/01/25 t/m 27-01-25: Plant Powered Dinner Talk
Op maandag 27 januari 2025 vindt de allereerste Plant Powered Dinner Talk plaats bij resta...
06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...