Geplaatst op: 28-08-2024
Auteur: Redactie
NRIT

Horecava Awards 2025: Innovatie en duurzaamheid Centraal

Horecava Awards 2025: Innovatie en duurzaamheid Centraal
De winnaars van 2024

De Horecava Awards keren in 2025 terug met een vernieuwd format. De inschrijving is geopend voor drie nieuwe prijzen: de Horecava Innovation Award, de Horecava Sustainability Award en de Horecava Public Award. Deze veranderingen benadrukken de focus op baanbrekende innovaties en duurzaamheid binnen de foodservicebranche. Het publiek krijgt ook een stem in het kiezen van hun favoriete innovatie.

Twee hoofdprijzen

Vanaf de komende editie worden twee hoofdprijzen uitgereikt: de Horecava Innovation Award en de Horecava Sustainability Award. De Innovation Award gaat naar de innovatie die de grootste positieve impact heeft op de bedrijfsvoering, terwijl de Sustainability Award wordt toegekend aan de innovatie met de meest duurzame, toekomstgerichte visie. De winnaars worden bepaald door een onafhankelijk jurytraject en de uitreiking vindt plaats op de eerste beursdag van Horecava op maandag 13 januari 2025.

Publieksprijs

Nieuw dit jaar is de Horecava Public Award, waarbij professionals uit de industrie kunnen stemmen op de meest indrukwekkende innovatie. Genomineerden kunnen voorafgaand aan de beurs stemmen werven en tijdens de uitreiking kunnen genodigden hun stem uitbrengen.

Waarom deelnemen?

De Horecava Awards bieden een unieke kans om innovatieve producten of concepten te presenteren aan een breed publiek van horecaprofessionals, investeerders en grote afnemers. Genomineerden krijgen de mogelijkheid om hun innovaties te tonen aan meer dan 60.000 bezoekers, worden gepubliceerd in landelijke media en krijgen uitgebreide online aandacht. Dit leidt tot extra zichtbaarheid en naamsbekendheid, en kan een belangrijke impuls geven aan de omzet en uitrol van de innovatie.

Inschrijven

Deelname staat open voor alle fabrikanten, ontwikkelaars, leveranciers en andere instanties die producten of concepten aanbieden aan de Nederlandse foodservice- en hospitalitybranche. Zowel exposanten als niet-exposanten van Horecava kunnen zich inschrijven en deelname is gratis. Iedereen met een innovatief product of concept dat de toekomst van de foodservicebranche vormgeeft, kan meedoen aan de vernieuwde Horecava Awards.

Topics:Horeca
Trefwoorden: horeca, innovatie, duurzaamheid, awards

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.