Geplaatst op: 30-08-2024
Auteur: Marc Gerlings

Toverland voorbereiding op 13 Halloween Nights

Toverland voorbereiding op 13 Halloween Nights
De Halloween parade wordt vernieuwd. Foto: Toverland.
In oktober en november nemen in attractiepark Toverland angstaanjagende griezels de macht over Toverland tijdens 13 Halloween Nights in 2024. 

Bezoekers kunnen zich verheugen op 5 huiveringwekkende Haunted Experiences en 5 spannende scare zones. De avonden worden afgesloten met een spectaculaire vuurwerkshow om 22:45 uur. Tijdens de Halloween Nights is Toverland geopend van 10:00 tot 23:00 uur. De adviesleeftijd voor deze evenementen is 12+.

Vernieuwde parade

De vernieuwde parade, die om 18:00 uur start, is een must-see, meldt het park. Het verhaal achter de parade gaat als volgt. Nadat de kluis met minder goede magie wordt opengebroken, nemen duistere wezens het park over en trekken in een indrukwekkende stoet door een deel van Toverland
Trefwoorden: Toverland, attractiepark, Halloween

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.