Geplaatst op: 04-09-2024
Auteur: Marc Gerlings

Recreatie Vakbeurs en HISWA-RECRON versterken samenwerking

Recreatie Vakbeurs en HISWA-RECRON versterken samenwerking
Jeffry Plaggenmarsch (l) op bezoek bij HISWA-RECRON voor de versterking van de samenwerking. Foto: EasyFairs.
Recreatie Vakbeurs en brancheorganisatie HISWA-RECRON versterken hun samenwerking en zetten samen koers naar een nog succesvollere editie van Recreatie Vakbeurs op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg. Dit jaar is HISWA-RECRON prominent aanwezig met een stand op de grootste editie van Recreatie Vakbeurs ooit.

Ontbijtsessie

HISWA-RECRON gaat tijdens Recreatie Vakbeurs diverse activiteiten organiseren voor hun leden. Een van de hoogtepunten is een exclusieve ontbijtsessie voor HISWA-RECRON Business Club (HRBC) leden, waar zij waardevolle inzichten en netwerkmogelijkheden kunnen opdoen. 

Daarnaast staat er een eindeseizoenborrel op de agenda, speciaal voor alle leisure- en recreatieleden van HISWA-RECRON. 

Deze bijeenkomsten bieden kansen voor kennisuitwisseling en het versterken van onderlinge relaties binnen de branche. "Wij vinden het fijn dat wij als HISWA-RECRON dit jaar prominenter op de beurs aanwezig zijn en willen onze rol om kennisuitwisseling en het versterken van onderlinge relaties binnen de branche hierdoor versterken," aldus Jeffrey Belt, adjunct-directeur Leisure en Recreatie bij HISWA-RECRON.

Input kennis

Bovendien draagt HISWA-RECRON actief bij aan het kennisprogramma van Recreatie Vakbeurs. Met hun expertise en ervaring leveren zij waardevolle input, waardoor het programma nog relevanter en impactvoller wordt voor alle deelnemers. Hiermee belooft de 22e editie van Recreatie Vakbeurs, met meer dan 330 deelnemers en 12 verschillende segmenten, verdeeld over 8 grote beurshallen, groter dan ooit tevoren te worden.

"De samenwerking met HISWA-RECRON is voor ons van groot belang", zegt Jeffry Plaggenmarsch namens Recreatie Vakbeurs. "Hun betrokkenheid en bijdrage aan het kennisprogramma en de geplande activiteiten onderstrepen het gezamenlijke streven naar innovatie en professionalisering binnen de recreatiesector."

HISWA-RECRON ook bij Recreatie Next Level

Ook zal HISWA-RECRON een rol spelen bij vakbeurs Recreatie Next Level op 12 en 13 februari 2025 in Evenementenhal Gorinchem, waar voor de bezoeker het opdoen van nieuwe kennis centraal staat. 

Noteer 12, 13 en 14 november 2024 alvast in de agenda voor Recreatie Vakbeurs in Evenementenhal Hardenberg. De registratie voor bezoekers staat open, meldt de beursorganisatie aan NRIT. Voor meer informatie: www.recreatie-vakbeurs.nl.

Ton Vermeulen, hoofdredacteur NRIT media, geeft op 12 en 13 november de workshops 'Trends in toerisme' en 'Trends in vrijetijd'.
Trefwoorden: Recreatie Vakbeurs, HISWA RECRON, NRIT, kennis, onderzoek

CELTH
 
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   


||| Nieuws |||

16/09/24
Exclusief voor leden
VakantieVeilingen van Talpa naar House of Tickets
Megaster Robbie Williams wordt Feel-Good-Ambassadeur van het nieuwe cruiseschip Mein Schiff Relax. TUI Cruises gaat een meerjarig partnerschap aan met de bekende artiest voor Mein Schiff.
09/09/24
Exclusief voor leden
TUI opent winkel in Rijssen
Rijssen heeft het lang zonder een lokaal reisbureau moeten doen. Maar dat is met de komst van de TUI shop Rijssen verleden tijd.
04/09/24
DierenPark Amersfoort nieuwste lid van Club van Elf
De Club van Elf versterkt elkaar op het gebied van verschillende sociale culturele thema's en werken samen om gezamenlijke doelen te bereiken.
28/08/24
Breda verwelkomt studenten en nodigt ze uit Breda te beleven
Het nieuwe collegejaar 2024-2025 is begonnen en Breda verwelkomt ruim 6.000 nieuwe hbo- en mbo-studenten met de campagne ‘Welkom thuis in jouw stad, Breda’. In totaal telt de stad meer dan 30.000 studenten.
27/08/24
JRE fine dining spreekt met sales actie jongere doelgroep aan
Iedereen tot 27 jaar die een reservering maakt bij de Nederlandse JRE-restaurants van 7 tot 13 oktober, krijgt vijftig procent korting op de menuprijs. Jongeren hebben 'koudwatervrees', merkt de horecaorganisatie.
26/08/24
Exclusief voor leden
O&L Leisure stelt Bamboo Group aan voor marketing en PR
O&L Leisure, de Namibische hotelgroep en onderdeel van de Ohlthaver & List Groep, en sinds 1919 actief in het aanbieden accommodaties op top locaties in Namibië, heeft het Nederlandse bureau Bamboo Group aangesteld voor de support van sales en marketing activiteiten in de Benelux.
19/07/24
Zeeland.com lanceerde zomercampagne op Concert at SEA
Zeeland.com, het marketingkanaal van Zeeland dat wordt beheerd door de Provincie Zeeland, heeft haar nieuwe zomercampagne ‘Ik wil alleen maar Zeeland’ gelanceerd. Het is de bedoeling om bezoekers aan Concert at SEA bewust te maken van het feit dat Zeeland meer is dan een fijne vrijetijds- en vakantieprovincie.
28/06/24
Vliegen op z’n Twents
Twente Marketing lanceerde de nieuwe ‘Vliegvakantie op z’n Twents’ campagne. Want voor een unieke vakantie hoef je echt niet altijd het vliegtuig te pakken.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.