Geplaatst op: 04-09-2024
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

Scary Prairie en Western Nightmares keren terug naar Slagharen

Scary Prairie en Western Nightmares keren terug naar Slagharen

Na het succes van Scary Prairie en Western Nightmares vorig jaar, keren de halloween-events dit najaar terug naar Attractie- & Vakantiepark Slagharen. Vorig jaar werd Halloween voor het eerst gevierd. Dit jaar gaat het park het event verder uitbouwen: "We hebben vorig jaar zoveel enthousiaste reacties ontvangen. We breiden daarom deze Halloween ons programma verder uit", zegt een woordvoerder van Slagharen. Zo is Crows Nest dit jaar overdekt en wordt er voor het eerst een Monsterwalk georganiseerd. 

Overdag is er een ander programma dan ’s avonds. Scary Prairie is speciaal gericht op gezinnen met kinderen, terwijl ’s avonds Western Nightmares plaatsvindt, geschikt voor oudere kinderen en volwassenen. ‘’De acteurs staan klaar om jou de nachtmerrie van je leven te bezorgen’’, aldus Slagharen. Slagharen won vorig jaar twee Scare Awards voor Halloween. Het park kreeg onder andere de publieksprijs voor Western Nightmares.

In de restaurants en winkels is een speciaal assortiment toegespitst op Halloween, met onder andere een halloweenbuffet speciaal voor families tijdens Western Nightmares in Big Jake.

Scary Prairie

Overdag bestaat het park uit drie themagebieden: Pumpkin Market, Main Street en de dit jaar uitgebreide Lost Trail. ‘’Ontmoet hier de bijzondere bewoners allen met hun eigen verhalen en opdrachten’’, aldus het attractiepark. Randy en Rosie – de mascottes van het park – presenteren hun halloweenshow in de Music Hall. In Outcast Camp is het mogelijk om Western Reizigers te ontmoeten, terwijl je in Crows Nest kan dwalen in het strodoolhof. Crows Nest is dit jaar compleet anders dan vorig jaar, het doolhof wordt geheel overdekt. De familie Bones, vorig jaar al onderdeel van Scary Prairie, keert dit jaar terug naar The Manor.

Western Nightmares

Ruim zeventig acteurs werken mee aan Western Nightmares. Ze gaan er volgens het attractiepark alles aan doen om bezoekers de stuipen op het lijf te jagen. Nieuw dit jaar is de Monsterwalk om 18:00 uur. Tijdens deze wandeltocht lopen alle acteurs een speciale route door het park. Het attractiepark geeft aan dat Western Nightmares alleen geschikt is voor echte durfallen vanaf 14 jaar. ‘’Bereid je voor op een angstaanjagende tocht. Sta oog in oog met de donkere kant van het Wilde Westen’’, aldus de woordvoerder. Er zijn in totaal drie walkthroughs en drie scare zones, zo kun je in The Manor een angstaanjagende tocht maken, terwijl in Crows Nest duistere kraaien de scepter zwaaien. In Outcast Camp kun je het kamp van de verschoppelingen bezoeken. Vorig jaar werden bezoekers verrast met een bruiloft in de kerk van Slagharen. Slagharen onthult dat bezoekers ook dit jaar weer verrast kunnen worden op een bijzondere locatie. 

Nieuw karakter

Voor Scary Prairie heeft Slagharen dit jaar een nieuw harig personage ontwikkeld. Dit personage gaat hét gezicht worden van het familievriendelijke Halloween festival. Binnenkort wordt dit karakter gepresenteerd met een serie video’s die op sociale media gaan verschijnen.

Trefwoorden: Attractieparken, evenementen, lesuren

CELTH
 
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   


||| Nieuws |||

16/09/24
Exclusief voor leden
VakantieVeilingen van Talpa naar House of Tickets
Megaster Robbie Williams wordt Feel-Good-Ambassadeur van het nieuwe cruiseschip Mein Schiff Relax. TUI Cruises gaat een meerjarig partnerschap aan met de bekende artiest voor Mein Schiff.
09/09/24
Exclusief voor leden
TUI opent winkel in Rijssen
Rijssen heeft het lang zonder een lokaal reisbureau moeten doen. Maar dat is met de komst van de TUI shop Rijssen verleden tijd.
04/09/24
DierenPark Amersfoort nieuwste lid van Club van Elf
De Club van Elf versterkt elkaar op het gebied van verschillende sociale culturele thema's en werken samen om gezamenlijke doelen te bereiken.
28/08/24
Breda verwelkomt studenten en nodigt ze uit Breda te beleven
Het nieuwe collegejaar 2024-2025 is begonnen en Breda verwelkomt ruim 6.000 nieuwe hbo- en mbo-studenten met de campagne ‘Welkom thuis in jouw stad, Breda’. In totaal telt de stad meer dan 30.000 studenten.
27/08/24
JRE fine dining spreekt met sales actie jongere doelgroep aan
Iedereen tot 27 jaar die een reservering maakt bij de Nederlandse JRE-restaurants van 7 tot 13 oktober, krijgt vijftig procent korting op de menuprijs. Jongeren hebben 'koudwatervrees', merkt de horecaorganisatie.
26/08/24
Exclusief voor leden
O&L Leisure stelt Bamboo Group aan voor marketing en PR
O&L Leisure, de Namibische hotelgroep en onderdeel van de Ohlthaver & List Groep, en sinds 1919 actief in het aanbieden accommodaties op top locaties in Namibië, heeft het Nederlandse bureau Bamboo Group aangesteld voor de support van sales en marketing activiteiten in de Benelux.
19/07/24
Zeeland.com lanceerde zomercampagne op Concert at SEA
Zeeland.com, het marketingkanaal van Zeeland dat wordt beheerd door de Provincie Zeeland, heeft haar nieuwe zomercampagne ‘Ik wil alleen maar Zeeland’ gelanceerd. Het is de bedoeling om bezoekers aan Concert at SEA bewust te maken van het feit dat Zeeland meer is dan een fijne vrijetijds- en vakantieprovincie.
28/06/24
Vliegen op z’n Twents
Twente Marketing lanceerde de nieuwe ‘Vliegvakantie op z’n Twents’ campagne. Want voor een unieke vakantie hoef je echt niet altijd het vliegtuig te pakken.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.