Geplaatst op: 10-09-2024
Auteur: Marc Gerlings

Herfstcampagne 'Voel Zwolle'

Herfstcampagne 'Voel Zwolle'
Bij deze opvallende locatie is 'voel Zwolle' veranderd naar 'echt Zwolle', A27/A12. Foto: Marketing Zwolle. Fotograaf: ©Gijs Versteeg
Onder het motto "voel Zwolle" lanceert de stad deze herfst een campagne die inspeelt op de behoefte aan iets nieuws en onverwachts. Zwolle Marketing voert bewust in en rond het centraal gelegen Utrecht een campagne met digitale abri’s, snelwegmasten en video op het NS-station om de juiste doelgroep te bereiken.
      
Op welke groep mikt Zwolle Marketing voor dit najaar? Voor jonge, moderne professionals die klaar zijn met de drukte van standaardbestemmingen. In Zwolle vind je geen overvolle straten, maar ruimte om te relaxen en geïnspireerd te raken door een divers aanbod en een warme, ontspannen sfeer. In Zwolle gebeurt alles op een laidback en persoonlijke manier, met een mix van kleinschaligheid en grootstedelijke allure.

Van shopping naar cultuur

Zwolle is een stad die je omarmt en waar je echt thuis voelt. Zwolle biedt hartelijke gastvrijheid die je in grotere steden niet snel meer vindt. Deze herfstcampagne richt zich op jonge pioniers die willen ontsnappen aan de drukte, maar toch geprikkeld willen worden door wat de stad te bieden heeft. De stad biedt ruimte om te shoppen, ondernemen en te recreëren in een inspirerende omgeving. Bezoek bijvoorbeeld vanaf 5 oktober 'Reset' in Museum de Fundatie met onder meer ReCharge: een hypnotiserende audiovisuele installatie die je helpt opladen door wetenschappelijke technieken. 

De nieuwe campagne is gericht op een breed publiek en is zichtbaar via zowel outdoor- als online kanalen. Met opvallende visuals en video's op abri's en snelwegmasten rondom Utrecht worden nieuwsgierige en avontuurlijke stedelingen uitgenodigd om Zwolle te bezoeken. De keuze voor Utrecht is bewust, vanwege de aanwezigheid van een centrale, open doelgroep die graag nieuwe ervaringen opdoet.

Kijk op visitzwolle.com/voelzwolle voor meer informatie en inspiratie.


Trefwoorden: Zwolle, campagne, communicatie, marketing, destinatie

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

07/11/24
Uitreiking eerste certificaat Green Key module Natuurinclusief Ondernemen
Het eerste certificaat Green Key module Natuurinclusief Ondernemen is uitgerreikt aan Molecaten Park Landgoed Ginkelduin
01/11/24
Drie genomineerden voor de Fietsroute van het Jaar 2025
De jury heeft drie routes genomineerd voor de Fietsroute van het jaar 2025.
16/10/24
Groot deel van Noord-Brabant wordt Nationaal Park: Van Gogh NP officieel erkend
Noord-Brabant heeft er een nieuw nationaal park bij. Staatssecretaris Rummenie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur (LVVN) heeft het Van Gogh Nationaal Park officieel de status van nationaal park verleend. Met deze erkenning wordt het gebied extra op de kaart gezet als een belangrijke plek voor natuurontwikkeling, en biedt het kansen voor economische groei en een gezonde leefomgeving voor mens, plant en dier.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
11/10/24
Welke Nationale Parken hebben de meeste fiets- en wandelroutes?
Interessant onderzoekje van vakantiehuizenverhuurder Holidu: Nationale Parken in Nederland en Belgie met de meeste fiets- en wandelroutes. Op nummer 1 staat Nationaal Park Sallandse Heuvelrug. Nationaal Park Scheldevalei en Nationaal Park Veluwezoom maken de top 3 compleet.
10/10/24
Vierde Klompenpad in Epe
Vrijdag 25 oktober is de feestelijke opening van het Klompenpad Nijmolensebeekpad in Vaassen. Wethouder Maarten Heere van de gemeente Epe en projectleider Kristel van Biesen van Stichting Landschapsbeheer Gelderland (SLG) onthullen het startpaneel op de parkeerplaats aan de Julianalaan.
27/09/24
Exclusief voor leden
Nelson Mandelapark aan Maashaven stap dichterbij
Het Nelson Mandelapark in Rotterdam Zuid wordt een heuvelachtig park van 7 hectare in het water van de Maashaven. Die haven wordt voor een deel gedempt. Het college van burgemeester en wethouders legt het bestemmingsplan nu voor aan de gemeenteraad.
26/09/24
‘Fietsen tussen de Mijnterrils’, een drijvende spiraal voor 360° fietsbeleving
Door innovatie en durf hebben het provinciebestuur en Visit Limburg een unieke toeristische beleving gemaakt in de Limburgse Gouden Driehoek.