Geplaatst op: 10-09-2024
Auteur: Marc Gerlings

Herfstcampagne 'Voel Zwolle'

Herfstcampagne 'Voel Zwolle'
Bij deze opvallende locatie is 'voel Zwolle' veranderd naar 'echt Zwolle', A27/A12. Foto: Marketing Zwolle. Fotograaf: ©Gijs Versteeg
Onder het motto "voel Zwolle" lanceert de stad deze herfst een campagne die inspeelt op de behoefte aan iets nieuws en onverwachts. Zwolle Marketing voert bewust in en rond het centraal gelegen Utrecht een campagne met digitale abri’s, snelwegmasten en video op het NS-station om de juiste doelgroep te bereiken.
      
Op welke groep mikt Zwolle Marketing voor dit najaar? Voor jonge, moderne professionals die klaar zijn met de drukte van standaardbestemmingen. In Zwolle vind je geen overvolle straten, maar ruimte om te relaxen en geïnspireerd te raken door een divers aanbod en een warme, ontspannen sfeer. In Zwolle gebeurt alles op een laidback en persoonlijke manier, met een mix van kleinschaligheid en grootstedelijke allure.

Van shopping naar cultuur

Zwolle is een stad die je omarmt en waar je echt thuis voelt. Zwolle biedt hartelijke gastvrijheid die je in grotere steden niet snel meer vindt. Deze herfstcampagne richt zich op jonge pioniers die willen ontsnappen aan de drukte, maar toch geprikkeld willen worden door wat de stad te bieden heeft. De stad biedt ruimte om te shoppen, ondernemen en te recreëren in een inspirerende omgeving. Bezoek bijvoorbeeld vanaf 5 oktober 'Reset' in Museum de Fundatie met onder meer ReCharge: een hypnotiserende audiovisuele installatie die je helpt opladen door wetenschappelijke technieken. 

De nieuwe campagne is gericht op een breed publiek en is zichtbaar via zowel outdoor- als online kanalen. Met opvallende visuals en video's op abri's en snelwegmasten rondom Utrecht worden nieuwsgierige en avontuurlijke stedelingen uitgenodigd om Zwolle te bezoeken. De keuze voor Utrecht is bewust, vanwege de aanwezigheid van een centrale, open doelgroep die graag nieuwe ervaringen opdoet.

Kijk op visitzwolle.com/voelzwolle voor meer informatie en inspiratie.


Trefwoorden: Zwolle, campagne, communicatie, marketing, destinatie

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

06/11/24
Ondernemers vrijetijdssector minder positief
Nederlandse ondernemers zijn minder positief dan een jaar eerder. Toch verwachten ze in 2025 te investeren en de personeelssterkte. Het ondernemers vertrouwen is in Nederland onverminderd licht negatief. Hoe zit het in de vrijetijdssector?
06/11/24
Exclusief voor leden
Hotelplatform Mews snelst groeiende bedrijf van Nederland
Het hotelplatform Mews heeft de Golden Scaler Award gewonnen tijdens de jaarlijkse Top 250 Awards-ceremonie. Deze prijs betekent dat Mews als het snelst groeiende bedrijf van Nederland wordt gezien.
05/11/24
Exclusief voor leden
Deuren open NH Collection Gent na forse renovatie
Na een ingrijpende renovatie opent NH Collection Gent opnieuw haar deuren. Dit hotel ligt tegenover het Stadhuis, in het oude stadshart van Gent.
01/11/24
Hutten overname door Albron goedgekeurd
Albron B.V. mag Hutten Groep B.V. overnemen. Dat heeft de Autoriteit Consument & Markt (ACM) op 29 oktober 2024 besloten. Er blijft na de overname voldoende concurrentie over.
30/10/24
Menno Stokman verlaat CELTH na zeven jaar
Menno Stokman, directeur van het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH), neemt na ruim zeven jaar afscheid. Per 1 januari 2025 treedt hij in dienst bij de gemeente Wageningen als strategisch adviseur voor het Netwerk Kennissteden Nederland.
25/10/24
Lonen horeca stijgen met 2,5%
Vakbonden FNV Horecabond, CNV en werkgeversorganisatie Koninklijke Horeca Nederland (KHN) bereikten een onderhandelingsresultaat over een nieuwe Horeca-cao die ingaat op 1 januari 2025. Het resultaat moet nog voorgelegd worden aan de leden.
23/10/24
Nederlanders besteden meer aan vrijetijdsdiensten
Na een periode van terughoudendheid lijken consumenten weer meer te besteden. Vooral aan vrijetijdsbestedingen als vakanties, uitjes en restaurantbezoek wordt meer uitgegeven.
18/10/24
Database logiesaccommodaties NL online
De Landelijke Data Alliantie heeft de Database Logiesaccommodaties NL gelanceerd. In deze database het aanbod van logiesaccommodaties in Nederland: van hotels, appartementen, bed&breakfast, huisjes- en kampeerterreinen tot groepsaccommodaties. Het aanbod is geïnventariseerd, verrijkt met relevante indicatoren en op een online platform beschikbaar gesteld door NRIT en Bureau Nijdam.