Geplaatst op: 10-09-2024
Auteur: Marc Gerlings

Herfstcampagne 'Voel Zwolle'

Herfstcampagne 'Voel Zwolle'
Bij deze opvallende locatie is 'voel Zwolle' veranderd naar 'echt Zwolle', A27/A12. Foto: Marketing Zwolle. Fotograaf: ©Gijs Versteeg
Onder het motto "voel Zwolle" lanceert de stad deze herfst een campagne die inspeelt op de behoefte aan iets nieuws en onverwachts. Zwolle Marketing voert bewust in en rond het centraal gelegen Utrecht een campagne met digitale abri’s, snelwegmasten en video op het NS-station om de juiste doelgroep te bereiken.
      
Op welke groep mikt Zwolle Marketing voor dit najaar? Voor jonge, moderne professionals die klaar zijn met de drukte van standaardbestemmingen. In Zwolle vind je geen overvolle straten, maar ruimte om te relaxen en geïnspireerd te raken door een divers aanbod en een warme, ontspannen sfeer. In Zwolle gebeurt alles op een laidback en persoonlijke manier, met een mix van kleinschaligheid en grootstedelijke allure.

Van shopping naar cultuur

Zwolle is een stad die je omarmt en waar je echt thuis voelt. Zwolle biedt hartelijke gastvrijheid die je in grotere steden niet snel meer vindt. Deze herfstcampagne richt zich op jonge pioniers die willen ontsnappen aan de drukte, maar toch geprikkeld willen worden door wat de stad te bieden heeft. De stad biedt ruimte om te shoppen, ondernemen en te recreëren in een inspirerende omgeving. Bezoek bijvoorbeeld vanaf 5 oktober 'Reset' in Museum de Fundatie met onder meer ReCharge: een hypnotiserende audiovisuele installatie die je helpt opladen door wetenschappelijke technieken. 

De nieuwe campagne is gericht op een breed publiek en is zichtbaar via zowel outdoor- als online kanalen. Met opvallende visuals en video's op abri's en snelwegmasten rondom Utrecht worden nieuwsgierige en avontuurlijke stedelingen uitgenodigd om Zwolle te bezoeken. De keuze voor Utrecht is bewust, vanwege de aanwezigheid van een centrale, open doelgroep die graag nieuwe ervaringen opdoet.

Kijk op visitzwolle.com/voelzwolle voor meer informatie en inspiratie.


Trefwoorden: Zwolle, campagne, communicatie, marketing, destinatie

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

06/11/24
Ontdek de vrijheid: dagjes uit zonder eigen auto
Nederland biedt talloze mogelijkheden om eropuit te trekken, zelfs zonder eigen vervoer.
06/11/24
Deelfietsen om toerisme te ondersteunen in Gooi en Vechtstreek
Deelfietsen kunnen in de Gooi en Vechtstreek de bereikbaarheid verbeteren en toeristen verder op weg te helpen. Het afgelopen jaar deed de provincie Noord-Holland onderzoek naar de mogelijkheden om deelfietsen in deze regio in te zetten.
06/11/24
Exclusief voor leden
ANVR naar de rechter voor reclameverbod
ANVR stapt naar de rechter om het reclameverbod op fossiele reclames in Den Haag aan te vechten. Het verbod is volgens ANVR een ‘ernstige inperking’ van de vrijheid van meningsuiting. Bovendien heeft de gemeente Den Haag een onzorgvuldig besluit genomen.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
01/11/24
Drie genomineerden voor de Fietsroute van het Jaar 2025
De jury heeft drie routes genomineerd voor de Fietsroute van het jaar 2025.
01/11/24
Tarieven Schiphol fors omhoog, luchtvaartmaatschappijen not amused
Schiphol gaat de komende jaren de tarieven voor luchtvaartmaatschappijen fors verhogen. De totale stijging bedraagt 37% over een periode van drie jaar. Dit betekent dat vliegmaatschappijen gemiddeld 15 euro meer per passagier gaan betalen aan Schiphol in 2027.
30/10/24
Boeing haalt 21 miljard dollar op
Vliegtuigbouwer Boeing Company heeft 21 miljard dollar opgehaald via aandelen. Het gaat om een uitgi...
18/10/24
Eerste Nederlandse internationale vlucht 100 jaar geleden
Op 17 oktober ontving Roy Ymker, General Manager van attractie en museum Aviodrome, de allereerste coincard met daarin een penning én 1 euromunt, ter ere van de eerste intercontinentale vlucht die 100 jaar geleden plaatsvond.