Geplaatst op: 10-09-2024
Auteur: Marc Gerlings

Herfstcampagne 'Voel Zwolle'

Herfstcampagne 'Voel Zwolle'
Bij deze opvallende locatie is 'voel Zwolle' veranderd naar 'echt Zwolle', A27/A12. Foto: Marketing Zwolle. Fotograaf: ©Gijs Versteeg
Onder het motto "voel Zwolle" lanceert de stad deze herfst een campagne die inspeelt op de behoefte aan iets nieuws en onverwachts. Zwolle Marketing voert bewust in en rond het centraal gelegen Utrecht een campagne met digitale abri’s, snelwegmasten en video op het NS-station om de juiste doelgroep te bereiken.
      
Op welke groep mikt Zwolle Marketing voor dit najaar? Voor jonge, moderne professionals die klaar zijn met de drukte van standaardbestemmingen. In Zwolle vind je geen overvolle straten, maar ruimte om te relaxen en geïnspireerd te raken door een divers aanbod en een warme, ontspannen sfeer. In Zwolle gebeurt alles op een laidback en persoonlijke manier, met een mix van kleinschaligheid en grootstedelijke allure.

Van shopping naar cultuur

Zwolle is een stad die je omarmt en waar je echt thuis voelt. Zwolle biedt hartelijke gastvrijheid die je in grotere steden niet snel meer vindt. Deze herfstcampagne richt zich op jonge pioniers die willen ontsnappen aan de drukte, maar toch geprikkeld willen worden door wat de stad te bieden heeft. De stad biedt ruimte om te shoppen, ondernemen en te recreëren in een inspirerende omgeving. Bezoek bijvoorbeeld vanaf 5 oktober 'Reset' in Museum de Fundatie met onder meer ReCharge: een hypnotiserende audiovisuele installatie die je helpt opladen door wetenschappelijke technieken. 

De nieuwe campagne is gericht op een breed publiek en is zichtbaar via zowel outdoor- als online kanalen. Met opvallende visuals en video's op abri's en snelwegmasten rondom Utrecht worden nieuwsgierige en avontuurlijke stedelingen uitgenodigd om Zwolle te bezoeken. De keuze voor Utrecht is bewust, vanwege de aanwezigheid van een centrale, open doelgroep die graag nieuwe ervaringen opdoet.

Kijk op visitzwolle.com/voelzwolle voor meer informatie en inspiratie.


Trefwoorden: Zwolle, campagne, communicatie, marketing, destinatie

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
28/10/24
Halsema slaat eerste munt Amsterdam 750 jaar
Burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema, heeft op 27 oktober de eerste zilveren herdenkingsmunt vo...
25/10/24
Strategische agenda stedelijk toerisme
Het Lectorenplatform en Expertisenetwerk Sustainable Urban Tourism (ENSUT) hebben hun strategische agenda Urban Tourism: A Call to Action gepresenteerd. Deze onderzoeksagenda heeft als doel om het begrip van (transformative) urban tourism te verdiepen en de samenwerking tussen alle betrokken partijen te stimuleren en te faciliteren.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.