Center Parcs kiest voor bureau VML
Ambitie groei na afronding rebranding in 2023
Terhills van Center Parcs. Foto: CP
Na een pitchronde tussen drie kanshebbers kwam communicatiebureau VML als winnaar uit de bus voor Center Parcs. Dit wereldwijd opererende creatieve bedrijf is sinds september 2024 verantwoordelijk voor alle Center Parcs-campagnes.
VML krijgt als opdracht om de groei van de vakantieparkengigant een extra zet geven. Daarbij past VML een 360 graden-strategie toe. Dat wil zeggen: optimaal gebruikmaken van alle relevante kanalen en zo een naadloze customer experience neerzetten.
Andres Neira de Back, Marketing Director Europe bij Center Parcs, vertelt: "Na onze succesvolle rebranding in 2023, willen we nu doorgroeien. En VML is daarvoor de perfecte partner: ze zijn ambitieus – net als wij – en hebben een merkvisie die campagnes overstijgt. Ge?e?n losse flodders dus. Daardoor kunnen we samen een uitgekiende customer journey bieden, over alle kanalen. En niet onbelangrijk: we dagen elkaar uit. Ik denk dat we samen heel mooie dingen gaan maken."
Floris van de Weg, Managing Director Brand Experience bij VML: "Voor ons is dit een kans om onze kracht te laten zien, op het snijvlak van technologie, creativiteit en strategie. Ons doel: van Center Parcs een connected brand maken."
Topics:Toerisme, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: Center Parcs, communicatie, marketing, strategie