Doe mee met de Digitaliseringsmonitor Gastvrijheidsdomein
Cruciaal voor vaststellen behoeften, knelpunten en uitdagingen
Hoe snel gaat de digitale ontwikkeling van het vakgebied toerisme? NBTC streeft ernaar om de digitale transformatie van het gastvrijheidsdomein te versnellen. Om de mate van digitalisering in het toerisme te kunnen meten, zet het bureau jaarlijks een digitaliseringsmonitor uit. Doe mee en maak het beeld over digitalisering in de sector compleet!
Jouw input is van grote waarde!Deze online survey gaat naar zo veel mogelijk organisaties en toeristisch-recreatieve ondernemers in het gastvrijheidsdomein. Neem 9 minuten de tijd, maximaal meldt NBTC, om de vragenlijst in te vullen. "Hiermee kunnen we zien hoe organisaties gebruikmaken van digitale technologie op het gebied van marketing, bedrijfsvoering en data."
Jouw input is waardevol! Invullen kan tot en met 11 oktober 2024.
Monitor uit visie Digitale expeditieDeze jaarlijkse Digitaliseringsmonitor vloeit voort uit ' Digitale expeditie’, de landelijke visie op de digitale transformatie van het gastvrijheidsdomein. Uit dit document vloeiden vijf actielijnen voort, om concrete stappen te kunnen zetten in bijvoorbeeld digitalisering, innovatie en datagedreven werken. Om de behoeften uit het veld in kaart te kunnen brengen, houdt NBTC jaarlijks bij wat de mate van digitalisering in het gastvrijheidsdomein. Door de enquête komen ook de nieuwe behoeften, knelpunten en uitdagingen aan bod. Je helpt daarmee het vakgebied te ontwikkelen.
Trefwoorden: digitalisering, digitale expeditie, NBTC, toerisme, leisure, management
|
|
16/12/24
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
|
16/12/24
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
|
16/12/24
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
|
11/12/24
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
|
06/12/24
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
|
06/12/24
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
|
04/12/24
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
|
25/11/24
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|