Geplaatst op: 19-09-2024
Auteur: Marc Gerlings

Kick-off exposanten Recreatie Vakbeurs 2024

Kick-off exposanten Recreatie Vakbeurs 2024
Door het goede weer werd het terras ook een netwerklocatie. Foto: EasyFairs.
De jaarlijkse exposanten kick-off van Recreatie Vakbeurs vond afgelopen dinsdag (17 september) plaats in Evenementenhal Hardenberg. De bijeenkomst werd bezocht door meer dan 100 exposanten en mediapartners. 

Het vormde daarmee een succesvolle aftrap voor de komende editie die gepland staat op 12 t/m 14 november.

De middag begon met een warm welkom in de nieuwe Tuinlounge van Evenementenhal Hardenberg. De sfeervolle locatie droeg bij aan een ontspannen en informele start. De kick-off is een jaarlijkse traditie en biedt exposanten een voorbereiding op hun deelname aan de vakbeurs. Er werden praktische handvatten aangereikt om het maximale uit hun deelname te halen om zo hun innovaties en diensten optimaal te presenteren.

Commercieel manager Jeffry Plaggenmarsch opende de bijeenkomst met een welkomstwoord, waarin hij benadrukte hoe belangrijk Recreatie Vakbeurs is voor de recreatiebranche. Hij deelde updates over de voorbereidingen van de beurs en sprak zijn waardering uit voor de grote betrokkenheid van exposanten. "Recreatie Vakbeurs blijft hét platform voor de recreatiebranche om samen te komen, kennis te delen en innovatie te stimuleren", aldus Plaggenmarsch.

De aanwezigen werden vervolgens uitgebreid bijgepraat over de laatste ontwikkelingen rondom de beurs. Onderwerpen zoals de strategie voor bezoekerswerving, de opzet van de beursplattegrond en logistieke updates kwamen aan bod. Een opvallend punt dit jaar was de razendsnelle volboeking van de beurs, wat opnieuw onderstreept hoe belangrijk Recreatie Vakbeurs voor de branche is.

Recreatie Vakbeurs vindt plaats op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg. De beurs biedt meer dan 330 exposanten en trekt naar schatting van de organisatie 8.000 bezoekers uit de recreatiebranche.

Voor meer informatie over Recreatie Vakbeurs, het programma en gratis registratie als bezoeker, bezoek de website: www.recreatie-vakbeurs.nl
Trefwoorden: recreatie, attractie, leisure, exploitatie, beurs

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
28/10/24
Halsema slaat eerste munt Amsterdam 750 jaar
Burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema, heeft op 27 oktober de eerste zilveren herdenkingsmunt vo...
25/10/24
Strategische agenda stedelijk toerisme
Het Lectorenplatform en Expertisenetwerk Sustainable Urban Tourism (ENSUT) hebben hun strategische agenda Urban Tourism: A Call to Action gepresenteerd. Deze onderzoeksagenda heeft als doel om het begrip van (transformative) urban tourism te verdiepen en de samenwerking tussen alle betrokken partijen te stimuleren en te faciliteren.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
03/10/24
ZigZag campagne in Breda voor cultuur
Om aandacht te vestigen op het rijke cultuuraanbod in de stad is Breda Marketing in opdracht van Gemeente Breda gestart met de campagne ‘ZigZag door cultureel Breda’. De campagne etaleert de mix in aanbod, van groot tot ‘klein dat groots is’.
27/09/24
Exclusief voor leden
Frank Spooren kondigt vertrek aan bij VVV Texel
Na 8,5 jaar als directeur van VVV Texel, heeft Frank Spooren zijn vertrek aangekondigd. Per 1 maart 2025 zal hij zijn taken overdragen aan een nog te benoemen opvolger.