Geplaatst op: 26-09-2024
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

Slagharen eerste attractiepark met Too Good To Go

Slagharen eerste attractiepark met Too Good To Go

Slagharen is het eerste attractiepark in Nederland die verrassingspakketten gaat aanbieden op de Too Good To Go-app. De verrassingspakketten zijn vanaf maandag 23 september te koop via de app van Too Good To Go. Het initiatief is bedoeld om etenswaren te redden die bijna over de houdbaarheidsdatum gaan. ‘’We willen op deze manier voedselverspilling tegengaan’’, aldus een woordvoerder van Slagharen.


Voor nu gaat het om pakketten van Dunkin’ het park. ‘’Soms blijven er donuts over, het is zonde om ze weg te gooien, want ze zijn zeer smakelijk’’, zegt de woordvoerder van Attractie- en Vakantiepark Slagharen. De verrassingspakketten worden gevuld met 6 donuts, welke donuts er in de tas zitten is een verrassing, het is afhankelijk van wat er overblijft.


De Too Good To Go verrassingspakketten zijn enkel beschikbaar voor gasten van het attractie- en vakantiepark. Slagharen wil mogelijk in de toekomst het Too Good To Go assortiment uitbreiden. De verrassingspakketten zijn op te halen bij de Dunkin’ in het park.


Sociale impact

Too Good To Go is een bedrijf met sociale impact, dat gebruikers in contact brengt met winkels om onverkocht voedsel te redden en verspilling te voorkomen. Met 100 miljoen geregistreerde gebruikers en 170.000 actieve partners in 19 landen is Too Good To Go 's werelds grootste marktplaats voor overtollig voedsel. Sinds de lancering in 2016 heeft Too Good To Go meer dan 350 miljoen maaltijden wereldwijd gered, wat gelijk staat aan 891.000 ton vermeden CO2e. In Nederland alleen hebben de gebruikers van de app inmiddels ruim 28 miljoen maaltijden gered. 

Trefwoorden: Verrassingspakketten, app, to good to go, houdbaarheidsdatum, attractieparken, duurzaam toerisme

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

20/12/24
De Brabantse Winter keert terug met meer glitter en glamour
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
13/12/24
Minder diversiteit ondanks meer optredens op festivals
Het Nederlandse festivalseizoen van 2024 liet een opvallende verschuiving zien in de muziekprogrammering. Dancemuziek domineerde de podia, terwijl rockmuziek terrein verloor. Dit blijkt uit het rapport 'Festivalprogrammering in Nederland 2024', samengesteld door Martijn Mulder.
06/12/24
Kerststad Valkenburg viert internationale erkenning
Kerststad Valkenburg is uitgeroepen tot de 7e beste kerstmarkt van Europa door European Best Christmas Markets. Bovendien is Valkenburg wederom bekroond als Beste Kerstmarkt van Nederland en heeft het voor het tweede jaar op rij de award voor Beste Kerstparade van Europa gewonnen. Als kers op de taart staat Valkenburg weer in de prestigieuze CNN-lijst van 'European towns and cities that look like Christmas'.
04/12/24
Nieuwe voorzitter en ambassadeur voor Varend Corso
Varend Corso Westland krijgt een nieuwe voorzitter. Irma Smits neemt de voorzittershamer over van Ro...
03/12/24
De genomineerden voor de Horecava Awards 2025 zijn bekend!
De winnaars voor de horecava Innovation en de Horecava Sustainability Award worden bekend gemaakt tijdens de opening Horecava 2025.
29/11/24
Exclusief voor leden
Tweede editie van Light Safari na eerste succesvolle editie
De tweede editie van Light Safari in Safaripark Beekse Bergen is van start gegaan. Vorig jaar trok het evenement meer dan 185.000 bezoekers en dit jaar belooft het nog spectaculairder te worden.
29/11/24
Acceleratieprogramma voor innovatie zakelijke evenementen van start
Het Acceleratie Programma van het EU-gefinancierde project ‘BEFuture’ heeft 30.000 euro per project beschikbaar voor Nederlandse innovaties die de technologische en duurzame transitie in de zakelijke evenementen sector ondersteunen.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.