Geplaatst op: 04-10-2024
Auteur: Marc Gerlings

Week van de Veiligheid met nieuwe campagne

De Week van de Veiligheid gaat van start op 7 oktober

Week van de Veiligheid met nieuwe campagne
Week van de Veiligheid 2024 biedt een nieuwe campagne.
Ondernemers en hun personeel worden helaas in toenemende mate geconfronteerd met agressie en geweld. Om dit een halt toe te roepen werken private en publieke sectoren samen om onze samenleving een stuk veiliger te maken. De Week van de Veiligheid start op maandag 7 oktober.

Ontbijtsessies

Samen met Koninklijke Horeca Nederland organiseert het ministerie van Justitie en Veiligheid dagelijks in verschillende steden een ontbijtsessie.

Minister van Justitie en Veiligheid David van Weel opent op maandag 7 oktober om 09.00 uur de eerste ontbijtsessie in Den Haag (Nieuwspoort). De voorzitter van Koninklijke Horeca Nederland Marijke Vuik en de voorzitter van MKB-Nederland Jacco Vonhof zijn hier bij aanwezig. 

De minister lanceert de landelijke sociale media- campagne tegen agressie en geweld. Professor Rosenkrantz Lindegaard presenteert haar onderzoeksresultaten over omstanders bij agressie- en geweldsdaden en een lokale ondernemer deelt zijn ervaringen met de Collectieve Horecaontzegging. Verder wordt er ingegaan op het thema veilig werkgeverschap. De ochtend wordt afgesloten met een samenvatting door woordkunstenaar Atta de Tolk.

De overige ontbijtsessies vinden plaats op:

8 oktober van 9.00.- 11.00 uur in Rotterdam, van der Valk Blijdorp
9 oktober van 9.00 – 11.00 uur in Zaanstad, Inntel Hotel Zaandam
10 oktober van 9.00 – 11.00 uur in Utrecht, van der Valk Utrecht
11 oktober van 9.00– 11.00 uur in Eindhoven, van der Valk Eindhoven.

Meer informatie en aanmeldmogelijkheid van KHN over de ontbijtsessies.

Topics:Beleid, Horeca
Trefwoorden: veiligheid, personeel, management, horeca

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.