FarmCamps zet sterker in op online en digitale marketing
FarmCamps, aanbieder van boerderijvakanties in binnen- en buitenland, heeft een samenwerking gesloten met digitaal marketingbureau Draft Digital.
Met luxe tenten en tal van boerderij-activiteiten is FarmCamps een populaire bestemming voor gezinnen die op zoek zijn naar een licht avontuurlijke en educatieve vakantie. Ook biedt het kinderen de mogelijkheid om kennis te maken met het boerenleven.
De samenwerking met Draft Digital richt zich op het verhogen van de online performance van FarmCamps en het verder uitbouwen van de digitale marketingactiviteiten.
"Met de komst van Draft Digital hebben we een partner gevonden die ons niet alleen ondersteunt bij de digitale executie, maar ons ook helpt bij het opzetten van een sterke, toekomstgerichte marketingstrategie,” aldus Jules Pasteuning, Commercieel Directeur bij FarmCamps. "Dit stelt ons in staat om onze focus te houden op waar we goed in zijn: het creëren van unieke en onvergetelijke boerderijbelevingen voor kinderen en hun ouders.”
Erik Hornung, eigenaar van Draft Digital: "We zijn verheugd om samen te werken aan het versterken van de online performance en het bereiken van nog meer gezinnen, die dankzij FarmCamps een onvergetelijke vakantie zullen ervaren en veel zullen leren over boeren in Nederland.”
Topics:Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: FarmCamps, glamping, marketing, digitaal, online