Geplaatst op: 06-11-2024
Auteur: Marc Gerlings

10 x Marketingtrends 2025: be woke en live streaming sales

"Technologische en sociale verschuivingen"

10 x Marketingtrends 2025: be woke en live streaming sales
Waar moet je als marketeer in 2025 mee aan de slag?
2025 wordt een jaar waarin marketers creatief moeten zijn om alle technologische mogelijkheden bij te houden. Ook bijzonder, sociale media moet innoveren om opnieuw een sterke plek op te eisen, ziet onderzoeksbureau Kantar die 10 marketingtrends voor 2025 opstelde.

Kantar brengt vandaag Marketing Trends 2025 uit, waarin de factoren worden onthuld die de toekomst van marketing gaan beïnvloeden. Het rapport geeft de voorspellingen van Kantar experts weer, ondersteund door uitgebreide houdings- en gedragsdata. 

Het biedt cruciale inzichten voor marketeers die moeten bewegen in een snel veranderend landschap dat zich kenmerkt door sociale en demografische verschuivingen, veranderingen in wet- en regelgeving en een ongebreidelde technologische vooruitgang.

1 Merken worden woke en dat legt ze geen windeieren: 
Terwijl het bewijs dat inclusie een krachtige aanjager is van merkgroei blijft toenemen, onderschatten marketeers nog steeds de impact ervan. Uit data van Kantar blijkt dat de inspanningen van een merk op het gebied van diversiteit en inclusie de aankoopbeslissingen van bijna acht op de tien mensen wereldwijd beïnvloeden. Grote politieke, sociale en demografische veranderingen maken dat inclusie komend jaar voor veel mensen persoonlijker en relevanter zal zijn en wordt daarmee een van de belangrijkste overwegingen bij de merkkeuze. Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, trends, 2025, woke, AI, streaming, video, sociale media, duurzaamheid, community

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.